Mint ezzel kapcsolatos közleményükből kiderül, a MaReSz által bevezetett díjazási rendszer célja, hogy komplexen bemutassa a magyar rendezvényszakmát és hiánypótló elismerésekként díjazza a kiemelkedő projekteket és előremutató rendezvénymegoldásokat.
A 2023-ban induló versenyen a jelentkezők összesen 6 különböző fő kategóriában adhatnak le pályázatot a 2022-es rendezvényeikkel, melyeket szakmai zsűri bírál el.
A fő pályázati kategóriák: az év eseménye (B2B, B2C, belső kommunikációs rendezvény alkategóriák); az év rendezvényhelyszíne; az év catering szolgáltatása; az év stand/event design kivitelezése; az év technikai rendezvényszolgáltatása; az év kiegészítő rendezvényszolgáltatása. Emellett 3 különdíj is kiosztásra kerül, a Flashback – a MaReSz életműdíja, a Fresh – Innovációs Különdíj és a Digital Event Különdíj. A verseny tisztaságának érdekében, a pályázatok elbírálását egy független szakmai zsűri végzi, komplex és átfogó szempontok alapján.
A nevezési lehetőség nem csak MaReSz tagok számára nyitott, a rendezvényszakma bármely szegmenséből lehet indulni a versenyen a megfelelő kategóriákban.
A megújított díjrendszer részleteit és a pályázás menetét ismertetendő a MaReSz egy Kick–off tréninget szervez szeptember 6-ra a V.30 belvárosi Sportközpontban, melynek célja, hogy az egyes kategóriák pályázati feltételeinek, és a folyamat technikai részleteinek ismertetésén túl, a megjelentek tippeket kaphassanak arra nézve, hogy mikre érdemes figyelni a pályázás során, illetve a pályázati időszak előtt.
Időpont: 2022. szeptember 6. 10:00
Helyszín: V.30 Belvárosi Sport- és Rendezvényközpont (1054 Budapest, Vadász u. 30.)
Regisztráció: https://forms.gle/5ZYZDaD6hxLxwqJi6
Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
További részletes információ a Flash Award hivatalos oldalán érhetőek el.
Forrás: MaReSZ