Front office managerként is dolgozott korábban, valamint Reputation manager tapasztalatának köszönhetően olyan tudással rendelkezik, amely kapocsként funkcionál a szálloda és az online térben lévő látogatók között.
Az újdonsült vezető és a reputation csapat tagjainak feladata a folyamatos vendégvélemény-menedzsmenttel és elemzéssel, valamint ok-okozati összefüggések keresésével segítsék a szállodák foglaltságának növelését és döntéstámogató információkat adjanak a szállodák vezetőinek.
“Kitti új szolgáltatásokat vezetett be, szervezetté alakította a reputációs üzletág felépítését, a tréning és a prezentációs képességét is magas szintre fejlesztette. Ő az az ember, aki akkor is azt mondja, hogy ‘Gyerünk, csináljuk!’, amikor mások már rég panaszkodnának. És hát erről szól az Everguest”, mondta a kinevezés kapcsán Belán Miklós, a cég ügyvezetője.
Mostantól Kitti felel a Reputation üzletág fejlesztésért és a reputációhoz kapcsolódó digitalizációs szolgáltatások továbbgondolásáért is. Az általa kezelt szállodák vendégértékelési pontszáma akár több tizedpontos növekedésen is keresztül ment, aminek következtében meghatározó mértékben növekedett a foglalásaik száma és a bevételük mértéke is.
Forrás: Everguest / Turizmus Online