Virtuális és valódi országjárásra hív az MTÜ

Virtuális és valódi országjárásra hív a Magyar Turisztikai Ügynökség a nyári fesztiválokon, először a most zajló VOLT Fesztiválon. Az MTÜ célja az, hogy a fesztiválok résztvevőinek felhívja a figyelmét: nem csak a színpadok környékén zajlik az élet, érdemes felfedezni fesztiválhelyszínek környékét is. A nyári fesztiválokra egy speciális, 360 fokos VR (virtuális valóság) túrával készül az MTÜ, így a VOLT Fesztivál, a Balaton Sound és a Sziget Fesztivál közönsége is megismerheti a környék látnivalóit. 

A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a fesztiválokon való megjelenésével ugyanaz, mint a múlt héten indult nyári kampányában: bemutatni és népszerűsíteni a hazai úti célokat, és a kevésbé ismert kulturális és természeti értékeket.

Ennek érdekében a legnagyobb nyári fesztiválokon saját helyszínen mutatja be az MTÜ a környék és az ország rejtett kincseit a belföldi és a külföldi látogatóknak.

Az elmúlt hetekben folyamatosan készültek a 360 fokos felvételek azokról a kincsekről, amelyek felfedezésre várnak. Ezeket az élményeket egy speciális eszköz segítségével élhetik át a fesztiválok látogatói az MTÜ sátrában.

A virtuális országjárásokon olyan helyszíneket mutat be az ügynökség, mint például a Balaton-felvidéki Hegyestű, a Megyerhegyi tengerszem, az egerszalóki sódomb, vagy a tapolcai tavasbarlang, valamint az egyes fesztiválok környékének látnivalói.

Elsőként a VOLT Fesztiválon Sopron belvárosának virtuális 360 fokos túrája tekinthető meg, és a környékbeli szőlészeteket, borospincéket, valamint Bükfürdőt is bejárhatják azok, akik meglátogatják a Magyar Turisztikai Ügynökség sátrát.

A Balaton Soundon pedig többek között a Badacsony, Tihany és Veszprém belvárosa járható majd be a virtuális túrával.

A fesztiválok környékének népszerűsítésére helyi véleményvezéreket is bevon az MTÜ, a VOLT Fesztivál helyszínét, Sopront és környékét Lobenwein Norbert, a fesztivál megálmodója és főszervezője mutatja be több videós túra formájában. Hasonló videókat a többi fesztivál előtt is készít majd a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A fesztiválokon ezen kívül social media játékokkal, nyereményekkel várja az MTÜ a #fedezdfel és a #hellohungary hashtaggel ellátott fotók feltöltőit. 

Az MTÜ júniusban indította el országos kommunikációs kampányát, amely hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutat be és népszerűsít.

A kampányal arra inspirálja a magyar családokat, hogy minél többen, minél több időt töltsenek el belföldön az adott desztinációban – lehetőleg egy nappal többet, mint az elmúlt években. Erre utal az MTÜ kampányának szlogenje is: Magyarország Rád vár!


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.