A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a fesztiválokon való megjelenésével ugyanaz, mint a múlt héten indult nyári kampányában: bemutatni és népszerűsíteni a hazai úti célokat, és a kevésbé ismert kulturális és természeti értékeket.
Ennek érdekében a legnagyobb nyári fesztiválokon saját helyszínen mutatja be az MTÜ a környék és az ország rejtett kincseit a belföldi és a külföldi látogatóknak.
Az elmúlt hetekben folyamatosan készültek a 360 fokos felvételek azokról a kincsekről, amelyek felfedezésre várnak. Ezeket az élményeket egy speciális eszköz segítségével élhetik át a fesztiválok látogatói az MTÜ sátrában.
A virtuális országjárásokon olyan helyszíneket mutat be az ügynökség, mint például a Balaton-felvidéki Hegyestű, a Megyerhegyi tengerszem, az egerszalóki sódomb, vagy a tapolcai tavasbarlang, valamint az egyes fesztiválok környékének látnivalói.
Elsőként a VOLT Fesztiválon Sopron belvárosának virtuális 360 fokos túrája tekinthető meg, és a környékbeli szőlészeteket, borospincéket, valamint Bükfürdőt is bejárhatják azok, akik meglátogatják a Magyar Turisztikai Ügynökség sátrát.
A Balaton Soundon pedig többek között a Badacsony, Tihany és Veszprém belvárosa járható majd be a virtuális túrával.
A fesztiválok környékének népszerűsítésére helyi véleményvezéreket is bevon az MTÜ, a VOLT Fesztivál helyszínét, Sopront és környékét Lobenwein Norbert, a fesztivál megálmodója és főszervezője mutatja be több videós túra formájában. Hasonló videókat a többi fesztivál előtt is készít majd a Magyar Turisztikai Ügynökség.
A fesztiválokon ezen kívül social media játékokkal, nyereményekkel várja az MTÜ a #fedezdfel és a #hellohungary hashtaggel ellátott fotók feltöltőit.
Az MTÜ júniusban indította el országos kommunikációs kampányát, amely hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutat be és népszerűsít.
A kampányal arra inspirálja a magyar családokat, hogy minél többen, minél több időt töltsenek el belföldön az adott desztinációban – lehetőleg egy nappal többet, mint az elmúlt években. Erre utal az MTÜ kampányának szlogenje is: Magyarország Rád vár!
Forrás: Turizmus Online