Virtuális és valódi országjárásra hív az MTÜ

Virtuális és valódi országjárásra hív a Magyar Turisztikai Ügynökség a nyári fesztiválokon, először a most zajló VOLT Fesztiválon. Az MTÜ célja az, hogy a fesztiválok résztvevőinek felhívja a figyelmét: nem csak a színpadok környékén zajlik az élet, érdemes felfedezni fesztiválhelyszínek környékét is. A nyári fesztiválokra egy speciális, 360 fokos VR (virtuális valóság) túrával készül az MTÜ, így a VOLT Fesztivál, a Balaton Sound és a Sziget Fesztivál közönsége is megismerheti a környék látnivalóit. 

A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a fesztiválokon való megjelenésével ugyanaz, mint a múlt héten indult nyári kampányában: bemutatni és népszerűsíteni a hazai úti célokat, és a kevésbé ismert kulturális és természeti értékeket.

Ennek érdekében a legnagyobb nyári fesztiválokon saját helyszínen mutatja be az MTÜ a környék és az ország rejtett kincseit a belföldi és a külföldi látogatóknak.

Az elmúlt hetekben folyamatosan készültek a 360 fokos felvételek azokról a kincsekről, amelyek felfedezésre várnak. Ezeket az élményeket egy speciális eszköz segítségével élhetik át a fesztiválok látogatói az MTÜ sátrában.

A virtuális országjárásokon olyan helyszíneket mutat be az ügynökség, mint például a Balaton-felvidéki Hegyestű, a Megyerhegyi tengerszem, az egerszalóki sódomb, vagy a tapolcai tavasbarlang, valamint az egyes fesztiválok környékének látnivalói.

Elsőként a VOLT Fesztiválon Sopron belvárosának virtuális 360 fokos túrája tekinthető meg, és a környékbeli szőlészeteket, borospincéket, valamint Bükfürdőt is bejárhatják azok, akik meglátogatják a Magyar Turisztikai Ügynökség sátrát.

A Balaton Soundon pedig többek között a Badacsony, Tihany és Veszprém belvárosa járható majd be a virtuális túrával.

A fesztiválok környékének népszerűsítésére helyi véleményvezéreket is bevon az MTÜ, a VOLT Fesztivál helyszínét, Sopront és környékét Lobenwein Norbert, a fesztivál megálmodója és főszervezője mutatja be több videós túra formájában. Hasonló videókat a többi fesztivál előtt is készít majd a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A fesztiválokon ezen kívül social media játékokkal, nyereményekkel várja az MTÜ a #fedezdfel és a #hellohungary hashtaggel ellátott fotók feltöltőit. 

Az MTÜ júniusban indította el országos kommunikációs kampányát, amely hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutat be és népszerűsít.

A kampányal arra inspirálja a magyar családokat, hogy minél többen, minél több időt töltsenek el belföldön az adott desztinációban – lehetőleg egy nappal többet, mint az elmúlt években. Erre utal az MTÜ kampányának szlogenje is: Magyarország Rád vár!


Ismét látogathatók a Hortobágy turisztikai látványosságai

Ismét látogathatók a Hortobágy turisztikai látványosságai 

A ragadós száj-, és körömfájás járvány miatt korábban elrendelt korlátozásokat enyhítették.
Búcsú a napközis Erzsébet-táboroktól

Búcsú a napközis Erzsébet-táboroktól 

A döntés hátterében a kormányzati finanszírozás leállása állhat.
Egészségőrzés, sportaktivitás figyelése és egy ellenőrzött asszó

Egészségőrzés, sportaktivitás figyelése és egy ellenőrzött asszó 

Beszámoló a Huawei új okosóra termékeit előzetesen bemutató magyarországi sajtóeseményről.
Újabb Festetics-kincsek a keszthelyi Kastélymúzeumban

Újabb Festetics-kincsek a keszthelyi Kastélymúzeumban 

A látogatói élmény fokozása és a szolgáltatások minőségének javítása érdekében további fejlesztéseket terveznek a következő egy évben.
Életre kel Gustav Klimt arany világa

Életre kel Gustav Klimt arany világa 

A Gustav Klimt: The Immersive Experience című interaktív produkció a legmodernebb technika segítségével vezeti be a látogatókat Klimt csodálatos világába, amely több mint száz évvel a művész halála után is lenyűgözi a közönséget.
Továbbra is nyitva az ablak az ország környezetszépítő versenyén

Továbbra is nyitva az ablak az ország környezetszépítő versenyén 

A szervezők meghosszabbították a pályázati határidőt két héttel.
Európa Sportrégiója címre pályázik Veszprém és a Bakony-Balaton régió

Európa Sportrégiója címre pályázik Veszprém és a Bakony-Balaton régió 

A pályázat előkészítése befejeződött, célja, hogy a rendszeres mozgást minden korosztály számára a mindennapok részévé tegye.
Íme, a 2025. évi Flash Award díjazottjai

Íme, a 2025. évi Flash Award díjazottjai 

Inspiráló helyszínen különleges díjátadó gála zajlott május 13-án este.
Virágzó hagyomány Fehérvárcsurgón

Virágzó hagyomány Fehérvárcsurgón 

2025. május 30-án nyílik a 21. Európai Dísznövény és Kertművészeti Kiállítás és Vásár.
Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján

Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján 

Idén a tudomány és a művészet kapcsolata a rendezvény kiemelt témája.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.