Virtuális köldökzsinór köti össze az utast és az irodát

A Travelport Trip Assist egy olyan mobilalkalmazás, amely az utazási iroda brandje alatt teszi lehetővé a foglalással kapcsolatos információk nyomon követését egészen az utazás végéig.

A Trip Assist egy rendkívül jól konfigurálható mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók mindvégig az utazási iroda márkajelzése alatt tudják ellenőrizni az útjukkal kapcsolatos fontos részleteket, a foglalástól a hazatérésig. Az app biztosításával a cégek így meg tudják különböztetni magukat versenytársaiktól a piacon, egy megbízható vállalkozás képét nyújtják ügyfeleiknek, és az utazás során virtuálisan mindvégig együtt maradnak az utazóval. Ez a kifejezetten utaztatói igényeket kiszolgáló, haladó mobilalkalmazás a világ minden pontján újdonságot jelent az utazási irodák számára.

A Weco Travel a Travelport első magyarországi partnere, ahol a Trip Assist bevezetésre került. A termék segítségével folyamatosan kapcsolatot tudnak tartani utazóikkal úgy, hogy azonnali hozzáférést biztosítanak a kívánt tartalmakhoz akkor, amikor csak szükség van rá, és azon a csatornán, amit a leggyakrabban használnak: a mobiltelefonjukon keresztül. A hozzáférés kifinomult útvonal-menedzsmentet, a járatokkal kapcsolatos részletes adatokat, valós idejű figyelmeztetéseket és frissítéseket biztosít térképes segítséggel, valamint élő utazási irodai kapcsolattartást. A termék egyfajta marketing eszközként is használható, amellyel az iroda a saját üzeneteit is kommunikálhatja a felhasználókkal, az utazás épp aktuális lépéséhez igazítva azokat. Ezek összessége lehetővé teszi azt, hogy az utasok teljes biztonságban érezhessék magukat, produktívak, szervezettek maradhassanak és jól informáltak legyenek utazásaik alatt.

„Az utazók mobiltelefonjaikat használják utazásaik előtt, közben és után, így azok mindig elérhető virtuális asszisztensekké is válhatnak. A Travelport Trip Assist révén cégünk sokkal hatékonyabban tud együttműködni az utazókkal. Ennek az alkalmazásnak köszönhetően egy kattintással tudjuk kezelni az információs kéréseket és értesítéseket. Tökéletesíti a teljes ügyfélélményt.” – mondta Horváth Balázs, a Weco-Travel ügyvezető igazgatója. A mobil használat legjobb gyakorlati kihasználása a Travelport alkalmazás esetében az, hogy olyan platformot biztosít, ami erős kapcsolatot hoz létre a Weco Travel márkája és az utazó között. Ezen felül biztosítja, hogy az iroda ne csak az utazás első referenciapontja legyen, hanem megbízható tanácsadó is, az utazás teljes időtartama alatt.

„A Travelport által kínált megoldás az utasaink számára nagyobb irányítási lehetőséget biztosít úgy, hogy az alkalmazáson belül önkiszolgáló funkciókat kínál, amelyek csökkentik az irodák bejövő hívásainak számát, és biztosítják, hogy az alkalmazottaink több időt fordíthassanak az összetettebb utazói kérésekre.” – tette hozzá Horváth Balázs.

Az új mobil alkalmazást 2018 májusában vezették be, és azóta a Travelport már több mint 45 Trip Assist ügyféllel büszkélkedhet világszerte.

Forrás: Turizmus Online


Közeleg a főszezon - milyen a jó vendégvárás a Balatonnál?

Közeleg a főszezon - milyen a jó vendégvárás a Balatonnál? 

Balatoni vendéglátás, vendégvárás témában Csapody Balázs, a Kistücsök étterem tulajdonosa, a Pannon Gasztronómia Akadémia (PGA) elnöke kérdezte a tó körül élő, szolgáltatási területen dolgozó szakértőket.
Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot

Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot 

A klímaváltozás a népszerű kirándulóhelyekre is hatással van.
Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat

Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat 

Molnár Ágnes a szálloda nyitása óta az Európafit oszlopos tagja.
Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni

Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni 

Egy friss kutatás eredményeiről számolt be Sulyok Judit, a Pannon Egyetem Turizmus Intézeti Tanszékének tudományos munkatársa a Veszprémben tartott Balaton Konferencián, május 2-án.
Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái

Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái 

Az Évgyűrűkben őrzött történetek – Magyarország fáinak titkos meséi című fotókiállítást május 4-én nyitják meg Badacsonyörsön.
Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza

Siófokról indul a Tour de Hongrie legizgalmasabb befutó szakasza 

Május 12-én igazi világsztárokkal is találkozhatunk!
Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján

Kedvezmények a főváros hivatalos applikációjának születésnapján 

Május 1-jén ünnepelte az ÉnBudapestem applikációja az első születésnapját.
Szibériai tokhalak a Balatonban?

Szibériai tokhalak a Balatonban? 

A Balatonban megjelenő lénai tokok minden bizonnyal a vízgyűjtőn létesült halgazdálkodási létesítményekből szökhettek meg.
Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő

Nagy Márton Hévízen: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő 

Nemzetgazdasági miniszter: a nyugati világ elöregszik, nő az idősek aránya, ebből adódóan sokkal nagyobb lesz a kereslet az egészségturizmusra.
Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon

Fővárosi fölény az idei Szakma Sztár Fesztiválon 

Harmincöt budapesti tanuló állhatott dobogóra a Szakma Sztár Fesztiválon.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.