Virtuális köldökzsinór köti össze az utast és az irodát

A Travelport Trip Assist egy olyan mobilalkalmazás, amely az utazási iroda brandje alatt teszi lehetővé a foglalással kapcsolatos információk nyomon követését egészen az utazás végéig.

A Trip Assist egy rendkívül jól konfigurálható mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók mindvégig az utazási iroda márkajelzése alatt tudják ellenőrizni az útjukkal kapcsolatos fontos részleteket, a foglalástól a hazatérésig. Az app biztosításával a cégek így meg tudják különböztetni magukat versenytársaiktól a piacon, egy megbízható vállalkozás képét nyújtják ügyfeleiknek, és az utazás során virtuálisan mindvégig együtt maradnak az utazóval. Ez a kifejezetten utaztatói igényeket kiszolgáló, haladó mobilalkalmazás a világ minden pontján újdonságot jelent az utazási irodák számára.

A Weco Travel a Travelport első magyarországi partnere, ahol a Trip Assist bevezetésre került. A termék segítségével folyamatosan kapcsolatot tudnak tartani utazóikkal úgy, hogy azonnali hozzáférést biztosítanak a kívánt tartalmakhoz akkor, amikor csak szükség van rá, és azon a csatornán, amit a leggyakrabban használnak: a mobiltelefonjukon keresztül. A hozzáférés kifinomult útvonal-menedzsmentet, a járatokkal kapcsolatos részletes adatokat, valós idejű figyelmeztetéseket és frissítéseket biztosít térképes segítséggel, valamint élő utazási irodai kapcsolattartást. A termék egyfajta marketing eszközként is használható, amellyel az iroda a saját üzeneteit is kommunikálhatja a felhasználókkal, az utazás épp aktuális lépéséhez igazítva azokat. Ezek összessége lehetővé teszi azt, hogy az utasok teljes biztonságban érezhessék magukat, produktívak, szervezettek maradhassanak és jól informáltak legyenek utazásaik alatt.

„Az utazók mobiltelefonjaikat használják utazásaik előtt, közben és után, így azok mindig elérhető virtuális asszisztensekké is válhatnak. A Travelport Trip Assist révén cégünk sokkal hatékonyabban tud együttműködni az utazókkal. Ennek az alkalmazásnak köszönhetően egy kattintással tudjuk kezelni az információs kéréseket és értesítéseket. Tökéletesíti a teljes ügyfélélményt.” – mondta Horváth Balázs, a Weco-Travel ügyvezető igazgatója. A mobil használat legjobb gyakorlati kihasználása a Travelport alkalmazás esetében az, hogy olyan platformot biztosít, ami erős kapcsolatot hoz létre a Weco Travel márkája és az utazó között. Ezen felül biztosítja, hogy az iroda ne csak az utazás első referenciapontja legyen, hanem megbízható tanácsadó is, az utazás teljes időtartama alatt.

„A Travelport által kínált megoldás az utasaink számára nagyobb irányítási lehetőséget biztosít úgy, hogy az alkalmazáson belül önkiszolgáló funkciókat kínál, amelyek csökkentik az irodák bejövő hívásainak számát, és biztosítják, hogy az alkalmazottaink több időt fordíthassanak az összetettebb utazói kérésekre.” – tette hozzá Horváth Balázs.

Az új mobil alkalmazást 2018 májusában vezették be, és azóta a Travelport már több mint 45 Trip Assist ügyféllel büszkélkedhet világszerte.

Forrás: Turizmus Online


Hamarosan startol a 40. Vivcittá

Hamarosan startol a 40. Vivcittá 

Április 12-én startol Budapesten a tavasz legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a negyvenedik, jubileumi Telekom Vivicittá.
 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.