Érdekes és jó elgondolás volt a házigazdáktól, hogy több asztalhoz ültették le vendégeiket: volt, ahol az új partnerek foglaltak helyet, másutt a leisure üzletágat képviselő irodáktól meghívottak ültek, megint másutt a corporate vendégekért felelős utazási szakértők reggelizhettek és a MICE-szegmens, azaz a konferenciaszervezők is egy másik asztalnál foglaltak helyet - mindegyik asztalnál a házigazdák megfelelő képviselői látták vendégül a meghívottakat.
A szakmai sajtó "házigazdája" Németh-Molnár Éva marketing menedzser volt, hiszen vele állunk a média részéről folyamatosan kapcsolatban.Tőle tudtuk meg többek között, hogy mintegy 30 szakmai partnerüket hívták meg húsvétköszöntő reggelijükre, akik egytől-egyig eleget is tettek a meghívásnak. Kiderült a ház vendégköre kapcsán, hogy annyiban változott a helyzet a Covid előtti időkhöz képest, a járvány lecsengésével több lett a szállodában a hazánkból érkező vendég: korábban 90-10 százalék volt az arány, most már 80-20 százalék - azaz duplájára emelkedett a határon belülről foglalók száma.
Húsvétra teltházzal büszkélkednek, nem is számítottak ennyi gyerekvendégre, amennyi másnaptól hozzájuk érkezik - így plusz csokitojásokat, csokinyulakat vesznek a szobákba, lobbiba, hogy minden kisvendégüknek kedveskedjenek.
Mivel az Aquincum Hotel Budapest alapvetően a konferenciák területén a legerősebb - 14 konferenciatermük és 310 szobájuk alapján ez nem is csoda -, így ebben az évben is konferenciák, rendezvények terén volt a legszámottetvőbb foglalásuk: most márciusban már elérték, sőt, meg is haladták a 2019-es évben mért számokat.
Átlagárban pedig jó áron, 80-120 euró között értékesítik vendégszobáikat. Végül még egy jó hírről számoltak be vendéglátóink: vissza-visszatérnek végre az ázsiai területről érkező vendégeik - alapvetően csoportok érkeznek ázsiai területekről - , ahonnét 50-60 főnek foglalnak előzetesen szobát, és az az örömteli esemény, hogy végre nemcsak előzetesen befoglalják a helyeket, hanem valójában meg is érkeznek a csoportok, a legritkább esetben van lemondás.
Forrás: Turizmus Online