A június végéig tartó akció főszereplői, akárcsak korábban, maguk a szolgáltatók, azok a szálláshelyek és vendéglátók, turisztikai attrakciók, amelyek vizes programokat kínálnak.
Az ügynökség akciójának fő üzenete, hogy Egész nyáron várnak a hazai strandok; az üdülőhelyeket több nyelven népszerűsítik a csodasmagyarorszag.hu, illetve a visithungary.com weboldalakon.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a kampányokkal két céljuk van: rövid távon a forgalomélénkítés, hosszú távon pedig az imázsépítés.
Az előfoglalási adatok szerint intenzív balatoni főszezon várható, ezért törekedtek arra, hogy más, vízi élményeket nyújtó üdülőhelyek is fókuszba kerüljenek a kampányban . A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adataira alapozva a cseh és lengyel vendégek esetében a fürdőkre helyezik a hangsúlyt, míg az Egyesült Államokban élőket Budapest felfedezésére ösztönzik.
Az ügynökség Magyarországon átfogó, online és offline kampányt, a külpiacokon pedig leginkább online tevékenységet folytat. Emellett az MTÜ üzenetei a nyomtatott sajtóban, illetve a nemzetközi médiaegyüttműködések révén online utazásszervezők és globális médiavállalatok felületein is megjelennek.
A nyári vízparti élmények kommunikációja mellett egy Budapestet a középpontba állító kampány is elindul New Yorktól Sanghajig.
Forrás: MTÜ / MTI