Milyennek értékeli az indulást?
A közel másfél éves tervezés és fejlesztés eredményeként 2016 októberében indultunk el. Az első hónapok tapasztalatai alapján a kezdetinél is nagyobb optimizmussal nézünk a jövőbe. Azt tapasztaljuk, hogy a weboldal, az ügyfélkezelés minősége és a Wellness. hu név együttesen egy olyan csomagot alkot, amit a vásárlóink hétről hétre egyre jobban a bizalmukba engednek.
Mit jelent ez a számok nyelvén?
Köszönhetően az intenzív online és ATL kampányainknak és a lassan 120.000 főre duzzadó hírlevélolvasói körünknek, már az első negyedévben közel 140 millió forint forgalmat közvetítettünk ki partnereinknek. Külön öröm, hogy a vendégek minősége is a kezdeti elvárások szerint alakul, az átlagos foglalási érték jelenleg 63.000 Ft körül mozog, és azzal számolunk, hogy ez az idei évben még magasabb lesz.
Ennek fényében mit várnak a 2017-es évtől?
Az oldal fejlesztése és optimalizálása egész évben folytatódik. A forgalom tekintetében dinamikus fejlődéssel számolunk. A mostani eredményeket alapul véve idén legalább kétmillió látogatót várunk és az egymilliárd forintos közvetített forgalmat tűztük ki célul. Továbbra is jelentős összegeket fogunk fordítani a márka ismertségének növelésére, és reményeink szerint a regisztrált felhasználóink száma az év végére legalább megduplázódik. Jelenleg 100 szerződött partnerünk van, amivel még nem értük el céljainkat e tekintetben. Szükségesnek tartjuk ezt a számot legalább 50%-kal növelni az idei évben, ezért folytatjuk a lehetséges partnerek megkeresését.
Mivel számolhatnak partnereik?
Számottevő forgalommal és a lehető legkevesebb adminisztrációval, szoros együttműködés mellett. Van olyan partnerünk, akinek az elmúlt 3 hónapban már több mint 400 foglalást közvetítettünk. Mivel a szálláspiac csak egy részével dolgozunk, és a lehetséges partnerek száma is limitált, így aki szorosan együttműködik velünk, az valóban jelentős forgalomra számíthat. Minden partnerünknek dedikált kapcsolattartója van, aki mindenben eligazítja és a lehető legnagyobb mértékben kiszolgálja, így időt és energiát spórolunk partnereinknek.