A Magyar Kerékpárosklub nem először dolgozik a Young & Rubicammal, a Bringázz a Munkába (BAM) társadalmi célú kampány 2009 őszi és téli verzióját is az ügynökség készítette.
A mostani, 2010-es kampány célja, hogy a hétvégi biciklistákat hétköznap is az utakra szólítsa. A kampány üzenete a sajtóközlemény szerint: „Fordíts! Bringázz hétköznap is!”
Az idei kampány megvalósítására a Y&R három fiatal művészt kért fel: Kostil Danilát, Csáki Lászlót és Mlinarics Mátét. Az ő feladatuk volt, hogy a kampány alapötletét és főüzenetét egyedi interpretációban valósítsák meg.
A rendezők által készített három film mellett a kampány kiegészül egy online filmkészítő versennyel is, melyben a jelentkezőknek ugyanazt az alapüzenetet, szlogent és nevető/szomorúfej motívumot kell felhasználnia, mint a művészeknek. Az így készült filmek a Indavideó videomegosztó szájtra kerülnek majd fel, ahol a nagyközönség szavaz a legjobbra. A filmes versenyről a Kerékagy Blog is tudósít.
A kampány 2010 áprilisában a Chello-csatornákon, banneren, és önkéntesek által terjesztett plakátokon fut.