A BTH Kht. a brit médiával folyamatos kapcsolatot ápol, egyrészt BudapeStudy programja segítségével, másrészt direkt hirdetések formájában. Legutóbb a Travel Channel látogatott Budapestre, hogy kisfilmeket készítsen Budapestről internetes oldalára, szeptemberben pedig ismét filmet forgatnak Magyarországon, ezúttal bor és gasztronómia témában. Az elmúlt időszakban a legnagyobb brit médiumokban jelent meg Budapest a legkülönbözőbb témájú cikkekkel, többek között olyan neves lapokban, mint a Daily Mirror, Sunday Sun, The Times, BBC History, Daily Telegraph vagy a Lonley Planet útikönyv, amelyek több 100 millió forintos hírértéket jelentenek Budapestnek.
A BTH Kht. direkt hirdetésekkel is csábítja Budapestre az olvasókat, mint legutóbb a 4UK Magazinban elhelyezett egy oldal, valamint a BTH Hírlevél kapcsán a legnagyobb brit tour operátorokat, és Budapestet programozó irodákat, újságírókat, szállodai és befektetési vezetőket havi rendszerességgel látja el friss információval.
Budapest-függőségüket a britek egy díjjal is elismernék, hiszen a British Travel Awards az idén top 10 city break jelöltjei között tartja számon a fővárost, olyan versenytársak mellett, mint London, New York, Barcelona, Párizs, Berlin, Amsterdam, Dublin, Róma vagy Prága. A szavazásban kizárólag brit állampolgárok vehetnek részt, a végeredmény november elején várható.