2010 szeptemberében adtunk hírt arról, hogy a SIÓ-ECKES stratégiai tenderét a DDB nyerte. A SIÓ márka újrapozícionálását eredményező közös munka befejezése után, az év elején írt ki meghívásos pályázatot a piacvezető gyümölcslégyártó. A négy pályázó közül a legnagyobb múlttal rendelkező magyar gyümölcslémárka, a SIÓ, újrabevezetési kampányát a Cluso végezheti. „Általában nagyon megválogatjuk, hogy milyen tendereken indulunk el - ám ha tenniakarást és lelkesedést látunk az asztal túloldalán, akkor mindig örömmel mondunk igent, s ez a Sió esetében is így volt.
Nagyon érdekes feladat lesz megtalálni azt a hangot, amin 2011-ben egy ilyen tradicionális márkának meg kell szólalnia - alig várjuk, hogy belevághassunk.” – kommentálta Horváth Lajos, a Cluso ügyvezetője.
„Egy nagy múltú magyar márkán dolgozni mindig jó érzés, különösen, ha a megbízó elegendő időt és energiát szán a stratégia alapok megalkotására. A SIÓ-val ezért is nagyon jó volt a márka újjáépítésén együtt dolgozni. Csak annyit mondhatunk, hogy hajrá SIÓ!” – tette hozzá a DDB vezető kreatívigazgatója, Tordai Péter.
„A DDB csapatával élmény volt együttgondolkodni és -dolgozni, a végeredmény, az új márkapozicionálás, minden előzetes várakozásomat felülmúlta. – mondta Aniot Dávid, az együttműködésről. – A Cluso számára nem lesz kis kihívás életre kelteni az újraihletett SIÓ márkát, és megvalósítani ambiciózus terveinket, ők éppen az ilyen feladatokért rajonganak.” (forrás: SIÓ-ECKES)