A görög turizmus fellendítése érdekében reklámkampányt indítottak görög magánszemélyek és külföldön élő görögök.
Az UpGreek Tourism néven elindított kampány során honlapot, Facebook-és Twitter-oldalt, valamint YouTube-videót vetnek be, és New York lakóit próbálják görögországi nyaralásra csábítani.
{youtube|id=9nleALfp28g}
A projekt indítását követő 20 nap alatt több mint 20 ezer dollár gyűlt össze a Travel Weeklynek nyilatkozó Up Greek Tourism-alapító Yorgos Kleivokiotis szerint. A program támogatóinak több mint fele külföldön él, az USA-ban, Nagy-Britanniában és Ausztráliában.
A befolyt összegből a New York-i Times Square-en található hatalmas elektronikus kivetítőn március 23-ától 20 napon keresztül mutatják be kedvcsináló filmjüket. Az Up Greek Tourism adatai szerint a görög nemzeti össztermék 18%-a származik a turizmusból, amely minden ötödik görögnek ad munkalehetőséget. „A kampánnyal arra akarjuk emlékeztetni New York lakóit, hogy a gazdasági helyzettől függetlenül Görögország fantasztikus üdülőhely” – emelte ki Kleivokiotis. Az Up Greek Tourism videóját itt lehet megtekinteni. Kleivokiotis 2009-ben már indított egy hasonló kampányt a Facebook-on, „Mentsd meg Görögországot: utazz oda idén nyáron!” szlogennel. A kampány akkor 170 ezer felhasználót ért el.