E kérdések megválaszolásával folytatjuk az előző lapszámban megkezdett beszélgetésünket Bohnné Keleti Katalinnal, a marketing és az ügyfél-elégedettség szakértőjével, a Magyar Marketing Szövetség főtitkárával.
- Mivel nyerhetjük el ügyfeleink hűségét?
- Vannak olyan eszközök, amely általánosan segíthetnek az elégedettség elérésben, fenntartásában. Ilyen a kapcsolatkezdeményezés és -fenntartás, amikor folyamatosan adunk hírt cégünkről, eseményeinkről, újdonságainkról. Egyre nagyobb teret nyer az ösztönzés – érdemes végiggondolni a bevezetés lehetőséget –, a különféle törzsvásárlói klubok, kedvezmények stb. alkalmazása. Ez mindenképpen jó lehetőség a vevők jobb megismerésére, a rendszeres kapcsolattartásra, a hűség erősítésére és a vevők viselkedésének megismerésére, nyomon követésére. Kiemelkedően fontos a megfelelő reklamációkezelés. Ennek egyik legfontosabb szabálya: ne hazudtoljuk meg a reklamáló ügyfelet! (...)
A teljes interjút a Vendég&Hotel novemberi számában olvashatja.