A nemzeti turisztikai marketingszervezet vezetője a szakmai találkozón prezentációjában ismertette azokat a marketingkommunikációs lehetőségeket, amelyek azokon a küldőpiacokon valósulhatnak meg, ahonnan új légi járatok indítása várható Sármellékre. Az egyes úti célokon többek között internetes hirdetési kampányt, sajtótájékoztatót, nyomtatott sajtóban hirdetések elhelyezését, plakátkampányt, valamint járműreklám kampányt terveznek a Légi Marketing Alapot létrehozó szervezetek és turisztikai szolgáltatók.
A Magyar Turizmus Zrt. vezetése idén kezdeményezte először az úgynevezett Légi Marketing Alap létrehozását tekintettel arra, hogy - az új repülőgép-beszerzéseknek köszönhetően - a közeljövőben több új légi járat indítására is esély van magyarországi repülőterekre. Ennek feltétele azonban az, hogy a légitársaságok biztosítva lássák az adott járat megfelelő kapacitás-kihasználtságát. A Légi Marketing Alap célja tehát a Magyarország mint turisztikai célterület népszerűsítésére rendelkezésre álló pénzügyi források megsokszorozása azokon a küldőpiacokon, ahonnan az új járatok indítása várható.