A társaság korábban több kritikát is kapott az ezen vonalon repülő gépeit illetően, ezért döntöttek a korszerűsítés mellett. Az új modell első osztályán típustól függően 8-12, egymástól ajtóval elszeparálható, vízszintes helyzetbe dönthető ülés található, amelyeken kiegészítő matracok segítségével teszik még kényelmesebbé az utazást. Aki nem alvással töltené az időt, annak bármelyik pillanatban kérhető a'la carte étkezés, 80 eurós borok, illetve 600 csatornával felszerelt nagyméretű érintő-képernyő teszi teljessé az utazás élményét. A 42 férőhelyes business osztály kényelme jóformán alig tér el az első osztályétől. A turista osztály 304 ülésének mindegyikéhez tartozik képernyő, amelyen keresztül cseveghetnek, levelezhetnek, vagy akár 40 videojáték közül választva játszhatnak is egymással az utasok, ha a 70 TV állomás, a 140 film és a 350 zenei csatorna között nem találtak volna maguknak megfelelőt.
Amint azt Martin Gross, az Emirates közép-kelet európai régiós igazgatója elmondta, a következő 8-9 évben a flotta összes gépének minden ülését felszerelik az említett képernyős rendszerrel. Ausztriában jelenleg a Boeing 777-300 a legnagyobb menetrendszerűen közlekedő gép. A Dubaiban október végén átadott, - egyszerre akár 25 Airbus A380-as fogadására is alkalmas -, kizárólag az Emirates által üzemeltetett Terminal 3 a tervek szerint évente 50 millió utast lesz képes fogadni, ami egymagában több mint kétszerese a reptér által eddig kezelt 19 millió főnek. Az Emirates-nél a következő 8 évben 200 gép beszerzését tervezik. A repülőgépek átlag életkora 5,5 év.