A Nespresso új reklámfilmje játékosan használja a „What Else?” koncepciót, szinte provokálva a nézőt, hogy felfedezze a Nespresso utánozhatatlan kávéélményét ígérő, páratlan és egyedülálló minőséget. A „What Else?” magában rejti mindazon elemeket, melyek találkozásából a kávézás felülmúlhatatlan élménye születik. Ebben a rövid kérdésben a fenntartható kávétól kezdve, a páratlan kávéminőségen és a felülmúlhatatlan kávészakértelmen át egészen a stílusos boutique-okig és az innovatív szolgáltatásokig minden benne van.
Olaszországban, a Comói-tó partján, egy lélegzetelállító villa teraszán George Clooney egy csésze bársonyosan lágy Nespresso kávét készít magának. Amint kész a kávé, egy kéz hirtelen elveszi a csészét. A kéz Jack Blackhez tartozik, aki egy vonzó nőhöz sétál, és érdeklődését George legendás „What Else?” fordulatával próbálja meg felkelteni. Természetesen Jack hibásan idézi a kérdést, George pedig megjelenik, és „leiskolázza”. Később Jack megtapasztalja a Nespresso egyediségét, megérti és átérzi a „What Else?” jelentését, és tanúi lehetünk a „megvilágosodás pillanatának”.
Forrás: Nespresso
Forrás: Vendég&Hotel Online