A Szentkirályi elnyerte eddigi legrangosabb világdíját

2011. szeptember 13-15. között Rio de Janeiro-ban rendezte meg az – eddigi legnagyobb létszámú, négyszáz fős – 8. Global Bottled Water Congress-t (a Palackozott Vizek Világkongresszusát) a Zenith International (a világ vezető élelmiszer- és italgyártóinak szervezete) a piacvezető palackozott vizek gyártói és forgalmazói, a fogyasztók, szakértők és elemzők részvételével.

A 40 országból érkező 146 cég képviselői a fórumokon, workshopokon és az előadások során teljes áttekintést adtak és kaptak az 5 kontinens régióvezető cégeinek legújabb trendjeiről és perspektíváiról. Ahogy az előző években, úgy 2011-ben is meghirdették a Water Innovation Awards világversenyt, amelyre ez alkalommal a kiírt 11 kategóriába 25 országból 80 pályázat érkezett.

A szakma legfajsúlyosabb megmérettetésén, a víz-innovációs díj elnyeréséért folyó versenyben Magyarországot a Szentkirályi Ásványvíz Kft. képviselte, és két – marketing (legjobb fogyasztói kampány) és csomagolás (legjobb új PET palack) – kategóriában pályázott, és mindkettőben bejutott a döntőbe. A nemzetközi szakértőkből álló zsűri kategóriánként 3-3 indulót díjazott.

Az eddigi legnagyobb nemzetközi díjak – mint például a 2004-es Eauscar-díj (a legjobb külföldi szénsavmentes ásványvízért) – a Szentkirályi ásványvíz minőségét ismerték el. A márka most emellé elnyerte A világ legjobb fogyasztói kampánya díjat is, „A víz arca” reklámkampánnyal*. Ezzel a cég a kreativitás és a kiválóság tekintetében a világ palackozott vizeinek piacán a legrangosabb elismerésben, újabb világdíjban részesült.

A csomagolás kategóriában a világ legjobb háromja közé jutott a Szentkirályi 1 literes palackja, amely végül a „Legjobb új PET palackok” versenyében döntős plakettet kapott. A matyó népművészeti motívumokkal díszített palack a hagyományőrzés és megújulás, a múlt és a jelen gondolatát tükrözi, utalva a magyarországi származásra és hazánk népi kultúrájára, szokásaira. ASzentkirályi új design-jával a hagyományos értékek és ősi kultúrák megőrzésén, bemutatásán keresztül szeretne példát mutatni a felnövekvő új generációnak.

 „Büszkék vagyunk az összes díjunkra, amiket valaha nyertünk a fogyasztóinktól vagy a szakmától. A világ legjobbjainak egyikeként hiszünk a magyar sikerekben, és abban, hogy ez a komoly, globális szintű elismerése egy magyar márkának méltán viszi tovább országunk jóhírét a világban.” – mondtaBalogh Levente, aSzentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője, aki a díjakat a brazíliai helyszínen, (helyi idő szerint) szeptember 15-én korahajnalban, a gálaest ünnepélyes eredményhirdetésén vette át Brazíliában.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.