Persze a mostani retrokorszakban sok minden fölött nosztalgiázunk, a mai napig sokunk kedvence a Boci csoki vagy a Dunakavics.
Mára azonban minden megváltozott, lassan nincs olyan szeglete bolygónknak, ahova ne juthatnánk el turistaként, így talán újra feléledhet bennünk az állandóság és a megszokott dolgok utáni vágy.
A lassan 40. „életévéhez” közeledő Danubius szállodacsoport házai ezt a fajta nyugalmat árasztják a néhol klasszikus, néhol a 70-es évek hangulatát idéző épületeikkel, környezetükkel, és a mai rohanó világunkban nagyra értékelt wellness- és spaszolgáltatások legmagasabb szintű kiépítettségével.
Az alapértékeinkre épülő kifinomult üzenetek kommunikálása az öt országban 46 szállodával rendelkező magyar szállodalánc PR-igazgatójaként nagy kihívás számomra, amiben tapasztalataim mellett nagy segítséget jelent a Turizmus Trend. A lapból kreatív ötleteket meríthetek, értesülhetek a legújabb szállodaipari fejlesztésekről, a konkurencia kommunikációjáról és az utazási trendekről.