Nemcsak folyamatosan új desztinációk válnak népszerűvé, új légitársaságok jönnek létre, és új szállodatípusok születnek, hanem az utazók által keresett termékek is módosulnak. A hagyományos városnézések mellett, amelyek során mellékoltárokról mesél az idegenvezető, az utazás tucatnyi válfaja lett népszerű a wellnesstől a kalandtúrákig, a fly & drive utaktól az expedíciós hajóutakig. A Turizmus Trend nem egyszerűen abban nyújt nekünk segítséget, hogy kövessük a trendeket, sokkal inkább abban, hogy inspirációt adjon ahhoz, hogy folyamatosan új termékeket találjunk ki – amelyekből talán egyszer még trend lesz. A Bono Utazási Központ és a Skandináv Utazási Központ alapfilozófiájának nemcsak az a része, hogy mindig új utakat kell kínálni az érdeklődőknek, hanem az is, hogy az utakat mindig a vásárló egyedi érdeklődése alapján kell összeállítani. Ma már nem elég az utasnak, hogy elmehet egy olyan országba, ahol korábban még nem volt. Az országot pontosan úgy akarja megnézni, ahogyan ő azt korábban eltervezte. Úgy, hogy az utazás gondtalan kikapcsolódást, ráadásul valódi élményt jelentsen számára.