Ez több mint 3,4 milliárd Ft-os nettó árbevételt jelent az értékesítésben. A hazai fagyasztott élelmiszerkereskedelem egyik piacvezető vállalatánál tovább nőtt az export aránya az összforgalmon belül. 2010. első felében 90,3% (2,6 milliárd Ft) és 9,7%-os (281 millió Ft) volt a megoszlás a belföldi és külföldi piacok között, míg 2011. első felében ez az arány 82,7% (2,8 milliárd Ft) - 17,3%-ra (588,6 millió Ft) ugrott. Az árukiszállítások 63%-a a győri bázisról történt, s 37%-a a felsőtárkányi telephelyről. Kiemelkedő növekedést – 20 és 30% felett - sikerült elérni a soproni és szigetközi, a budapesti, pécsi, nagykanizsai és mátrai régiókban. A HoReCa-szektor kiszolgálására szakosodott Matusz-Vad Zrt.-nél az idei első félévben 4 autó cseréjére is sor került a saját tulajdonú gépkocsiparkban.
Az export kiszállítások 50,5%-át a szlovákiai értékesítés adta, míg az ausztriai szállítások 43,4, a tavaly decemberben indult romániai szállítások pedig 6,1%-kal részesedtek a külföldi piacok forgalmából.
Az osztrák piaci értékesítés közel 3-szorosára nőtt 2011. első félévében - 408 ezer euróról 1,17 millió euróra -, míg a szlovákiai kiszállítások is közel kétszeres mennyiséget produkáltak a tavalyi bázishoz képest: 560 ezer euróról 1,07 millió euróra ugrott a galántai székhelyű franchise partner forgalma. A román piacon – bázis adat hiányában, mivel a külön nagyváradi társcégként, Gastro-Plus néven futó vállalkozás 2010 decemberében indult - hónapról hónapra 70%-os növekedés mutatkozik.
Jelentős mértékű a partnerszám bővülés is külföldön, az osztrák piacon havi 40-50, Romániában havi 30, míg Szlovákiában átlagosan 10 új vásárlóval bővül a vevőállomány.
A kb. 650 féle fagyasztott élelmiszert forgalmazó Matusz-Vad kínálata folyamatosan bővül, változik a külföldi – elsősorban osztrák – partnerek eltérő, speciális igényeinek megfelelően.
Az export bővüléssel összhangban létszámfejlesztésre is sor került a területi képviselői és áruszállítói hálózatban az ausztriai és romániai részen.