Átadták az Év Terméke Díjakat

(MTI) - A fogyasztók értékelése alapján választották ki azt a 12 terméket, amelyek az idén elnyerték az Év Terméke díjat - tájékoztatta a versenyt szervező Product of the Year Kft. az MTI-t.

A közlemény szerint ebben az évben többek között a Bonduelle Prémium üveges gombakonzerv családot, a Márka szénsavas üdítőcsaládot, a Mizse 1 literes szénsavmentes ásványvizet, a NESTEA zöld teát sztíviával, a Peridot ásványvizet, a SELFISH konyhakész haltermék családot díjazták.
Az elismeréseket csütörtökön adták át. A nyertesek egy évig jogosultak "Az Év Terméke Díj" logó használatára.
A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) kategóriáiban jelölhetik termékeiket. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszeripari és testápoláshoz kapcsolódó termékeket lehet nevezni, amelyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik, akár a csomagolás, akár a hatóanyag vagy a kiszerelés terén.
A legnépszerűbb magyarországi termékeket a fogyasztók döntését elemző, a GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választották ki. Az innovatív termékeket először egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
A Product of the Year (Év Terméke) díjat először Franciaországban adták át 1986-ban. Ma már a világ 29 országában ítélik oda. Magyarországon 2011-ben adták át először.
A nemzetközi tapasztalatok szerint az elismerés jelentős kereskedelmi előnnyel is jár. Franciaországban 2008-ban átlagosan 25,5 százalékkal nőtt a díj logóját viselő termékek forgalma. A csomagoláson elhelyezett Product of the Year logó a vásárlók 70 százalékánál jelentett ösztönző erőt az áru kiválasztásakor.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy átvehettük a világ legrangosabb innovációs termékdíjazási programja által alapított Év Terméke Díjat, amely 26 éve indult útjára Franciaországból – a Bonduelle hazájából. Éppen ezért ez még nagyobb megtiszteltetés nekünk, örülünk, hogy a vásárlóink itthon is ennyire elégedettek velünk. Megígérhetjük, hogy a jövőben is számos új termékkel gazdagítjuk a Bonduelle széles választékát.” –mondta el a díjat átvevő Szirbek András, a Bonduelle kelet-közép európai marketing igazgatója.

(forrás: MTI, Bonduelle)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.