Az évek óta nehéz helyzetben lévő hazai sörpiacon valódi bombaként robbantak az ízesített sörök. Az idén két további ízzel bővült sörcsalád, amely a fogyasztók széles körének kedvence lett. A nyár közepére - a szegmens piacvezetőjeként – a Borsodi Friss 2,3 százalékot birtokol a teljes sörpiacból. Az ízesített sörök kategóriája 5,6 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, amely a szuperprémium sörök piaci részarányához közelít.
A könnyed nyári ízek azonban nemcsak a hőségben nyújtanak élményt, hiszen a júliusi hűvös, esős hetekben is egyre többen keresték a boltok polcain.
„Legnagyobb örömünkre - a korábbi Borsodi rajongók mellett - az ízesített sörökkel olyanokat is sikerült megnyernünk, akik korábban kevésbé szerették a kesernyés sörízt.”– nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója. (Sajtóközlemény)