„Konkrét számokat nem szeretnénk mondani, hiszen egy induló iroda esetében ezek nem annyira hangzatosak, de annyit elárulhatok, hogy több ezer utasunk volt, ami felülmúlta a várakozásainkat” - osztotta meg tapasztalatait Andreas Hámorszky, az osztrák Eurotours Aldi Utazásért felelős osztályvezetője.
„A magyarok nagyon kedvezően fogadták a megjelenésünket, az első héten megdöbbentően sok foglalás érkezett. Honfitársaink első számú úti célja Ausztria (33 százalék) – ezen belül Bécs, Karintia, Stájerország – volt. Olaszország bizonyult a második legkeresettebbnek, (25 százalék), a dobogón állt még Horvátország (20 százalék) és a negyedik helyet Magyarország (13 százalék) nyerte el. A belföldi árualapot szeretnénk tovább erősíteni, de sajnos jelenleg nehéz kapacitást kapni a Balatonnál és Budapesten is” - elemzi az utazási szokásokat a Bécsben élő, magyar származású szakember.
A zömmel autós utakat kínáló társaságnál olyan repülős utazások szerepeltek az első évben mint New York, Izrael, Törökország, bécsi indulással Thaiföld és a Maldív-szigetek. Most újdonságként megjelenik a kínálatban Észak-Ciprus, a Kanári-szigetek (Teneriffe és Fuerteventura), Mauritius és két új tengeri hajóút. Az egyéves évfordulóra széleskörű média kampányt indítottak szeptember 18-án akárcsak a debütáláskor. A sajtóútról részletesen októberi számunkban olvashatnak.
Forrás: Turizmus Online