Mostantól az országba repülőgépen érkező külföldieket méretes „Budapest welcomes you” felirat fogadja, a beléptető folyosó falait pedig a főváros arculatát alapvetően meghatározó, turisztikailag vonzó épületek, események képei díszítik. Magyarország turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében pedig a repülőtér indulási oldalán a Magyar Turizmus Zrt. - az új országos turisztikai arculat szerint elkészített - hirdetései „búcsúztatják” és csábítják visszatérésre a távozó turistákat.
A Városarculati Tanácsnoki Iroda által kidolgozás alatt lévő új budapesti integrált grafikai városarculat elemeit, azon belül a külföldieket megcélzó, elsősorban turisztikai felhasználású elemeket (pl.: a „Budapest – city of senses” szlogent) alkalmazó plakátok képanyaga a főváros leginkább sajátjának elfogadott értékeit, a Dunát, a fürdőkultúrát, a város látképét, a kulturális pezsgését, sajátos életformáját jelenítik meg.
Az indulási oldalon megjelenő plakátokon az MT Zrt. által idén bevezetett új külföldi arculat általános „Hungary – A love for life” (Magyarország – egy életre szóló szerelem) szlogenje mellett, az a jól ismert kérdés is szerepel, amelyet biztonsági okokból minden utazónak feltesznek a légitársaságok a csomagok feladása során: „Did you pack your bag yourself?” azaz saját kezűleg csomagolta be bőröndjét? „A bagful of adventure awaits you on your next visit!” felhívás pedig arra utal, hogy a most távozó utazót a következő látogatása alkalmával ugyancsak egy „bőröndnyi” élmény várja Magyarországon.