A vállalatok által hivatalosan még nem kommunikált hír szerint az Adriatica.net két tagot delegált a Kompas felügyelőbizottságába. Egy sajtóközleményben a Kompas arra hívta fel a figyelmet, hogy a két vállalat közötti stratégiai partnerség az első lépés volt egy európai léptékű turisztikai nagyvállalat létrehozása felé. Az Adriatica.net Horvátország vezető turisztikai vállalkozása, amely az utóbbi évek során több utazásszervezőt is felvásárolt, így az ID Riva Tourst, az Atlas Airtourst, az Ilirika turizamot, az Odisejt és az Adriagate-et. A Kompas a legnagyobb utazásszervező Szlovéniában, irodái működnek számos európai országban, így hazánkban is, továbbá Kanadában, az USAban és Japánban. A cég tulajdonosainak többsége a vállalat dolgozója. A Kompas vállalatcsoport árbevétele tavaly 16,6 milliárd tolár (69,3 millió euró) volt, nettó eredménye elérte a 94,5 millió tolárt (400 000 euró).
Jó a márka
CoolBrand státuszt kapott az adriatica.net utazási iroda a CoolBrands magyarországi szervezetétől, a sikeres márkaépítés elismeréseként. A hazai díjazottak közül az adriatica.net d.o.o. az egyetlen online utazási iroda. A magyar netezők körében az adriatica.net magyarországi iroda nélkül ismert márkanévvé vált, a cég zágrábi központjából intézi web-, marketingés egyéb tevékenységeit, nem áll kapcsolatban reklámügynökséggel. 2005-ben az adriatica.net az Év Honlapja versenyen egyedüli utazási irodaként nyert különdíjat, Horvátországban az összes webes díjat elnyerte.