A díjátadóra a Turizmus és Profit 2013 konferencián került sor. Az eseményen Horváth Viktória, a Nemzetgazdasági Minisztérium turisztikai helyettes-államtitkára a turizmus fejlesztés kormányzati stratégiáját mutatta be, Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai igazgatója, az MT Zrt. 2013-as marketing terveit vázolta fel.
2012 legjobb turisztikai szolgáltatói |
Az év üzleti szállodája: |
Emile Bootsma, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest vezérigazgatója a válság ellenére is sikeres szállodalánc budapesti megújulását ismertette, Dernovics László, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) bécsi képviseletének vezetője pedig azt a céltudatos építkezést szemléltette, amivel Németország tavaly 46,2 millió utazóval több, mint 8 százalékos növekedést ért el a turizmus területén.
Zsidai Zoltan Roy, a Zsidai családi gasztronómiai csoport vezetője a válságban is sikeres gasztronómiai projektek anatómiáját ismertette. A szakember a budapesti Kempinski szállodával közös, hamarosan megnyíló étteremről is beszélt.
Tóth Péter Benjamin, az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület kommunikációs igazgatója az Artisjus új, kedvezményesebb, átmeneti díjstruktúráját vázolta fel. Szendrei István, a Billerbeck Budapest Kft. értékesítési igazgatója az kényelmes alvásról, mint a szállodák versenyképességi eleméről beszélt.
Kerek Péter, az Accent Hotel Managemet Kft. marketing igazgatója a végveszélybe került büki, Radison SAS Birdland átnevezésének és újra pozicionálásának sikeres útját ismertette, amivel mára 50%-os bevétel növekedést értek el.
Varga Kitti, a Continental Hotel Budapest marketing managere a legújabb szállodai online marketing eszközöket és módszereket mutatta be, míg Damjanovich Nebojsa szállodai online szakértő, a legújabb, integrált online marketing megoldásokat vázolta fel.