A rendezvényen Európa nemzeti turisztikai hivatalainak (NTO) desztinációs marketing és IT fejlesztő szakemberei találkoztak. Az idei konferenciára számos kiváló előadót sikerült megnyerni a vállalkozói szférából.
A témavezető előadást Rebbeca Jennings tartotta a Forrester Research kutatócég képviseletében a technológiai változások alkalmazási lehetőségeiről az üzleti életben. A résztvevők meghallgathatták továbbá a Rezidor Hotel Group e-Business igazgatójának, Dennis Funch Jensennek, és további négy, a rendezvényt szponzoráló vállalat (az ASOMO, New Mind Internet Solutions, WAYN.com és Wilken) képviselőinek az előadását.
Hazánkat a Magyar Turizmus Zrt. E-Commerce Igazgatóságának munkatársa Végvári Attila képviselte, aki a kampányoldalak hatékonyságmérése, weboldal-elemzés című szakmai beszélgetés témavezetőjeként, illetve az ETC New Media Group alelnökeként vett részt az eseményen. Az MT Zrt. munkatársa az on-line regisztrációs oldal elkészítésével a rendezvény sikeres lebonyolításában is közreműködött.
Az e-Business Academy, a nemzeti turisztikai marketingszervezetek számára az egyik legjelentősebb az ETC rendezvényei közül, mivel ebben a témában ez az egyetlen, kimondottan a számukra rendezett esemény. Az online technológiák rohamos fejlődésével az európai nemzeti turisztikai hivatalok egyre fontosabb szerepet töltenek be annak elérésében, hogy Európa népszerű úti céljai és látnivalói az on-line marketingeszközök turisztikai célú alkalmazásából minél többet profitáljanak.