Ebben a budapesti hotelben pink az október

A mellrák elleni küzdelem hónapjának tiszteletére a folyton pezsgő Hard Rock Hotel Budapest is rózsaszínbe öltözik, és Pinktober kampányának részeként, négy héten keresztül, különböző aktivitásokkal várja mind szállóvendégeit, mind pedig a Sessions étterembe érkező érdeklődőket.

A Hard Rock Hotel Budapest a lánc első közép-európai szállodájaként március óta várja vendégeit a főváros szívében, hétről hétre megújuló, változatos, zenével kísért programajánlataival. A szálloda ezúttal a mellrák elleni küzdelem hónapjára rukkolt elő méltán kreatív ötletekkel, melyeknek köszönhetően számos lehetőséget biztosít vendégeinek és a nagyközönségnek az adományozásra, ezáltal pedig a mottójukban is visszaköszönő - „Love all - Serve all”, azaz „Szeress mindenkit - Szolgálj mindenkit” és a „Take time to be kind” vagyis „Szakíts időt a kedvességre” - Hard Rock életérzés megélésére. A hónap üzenetei a lobbiban is visszaköszönnek majd, az exkluzív dekorációnak köszönhetően.

Jótékonysági adománygyűjtés

A Hard Rock Hotel Budapest egész hónapban változatos, rózsaszínbe bújtatott lehetőségeket biztosít a vendégeknek és az érdeklődőknek, a mellrák elleni küzdelem támogatására. Az adományokból összegyűlt összeget hónap végén az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Alapítványnak ajánlják fel, akik köszönetképp a kampány teljes ideje alatt közreműködnek majd a szálloda személyzetének és vendégeinek mellrák megelőzés edukációjában. A befolyt adomány segítségével az alapítvány tovább folytathatja fellépését az emlőrák elleni küzdelemben, támogatva a nők egészségfejlesztését, valamint mozgósítva a szűrésre járó nőket, ezáltal is csökkentve az emlőrák miatti halálozást.

„A Hard Rocknál úgy gondoljuk, hogy a Pinktober az év egyik legfontosabb időszaka, egy olyan ügy, melynek súlyát és fontosságát mindenkinek ismernie és terjesztenie kellene. Éppen ezért, az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Alapítvánnyal való együttműködésünk mellett, egész hónapban további aktivitásokkal, így például a Pinktoberhez kapcsolódó menüvel, valamint a szálloda életében zajló tevékenységekkel és egy közösségi futással igyekszünk felhívni a figyelmet a megelőzés, valamint az érintettek támogatásának fontosságára” – mondta Jakab Gábor, a Hard Rock Hotel Budapest szállodaigazgatója.

Pinktober aktivitások

Az 5 csillagos szálloda koncepciója, hogy teljes zenei és vizuális élményt nyújtson vendégeinek a budapesti Broadway-en. A szálloda Sound of Your Stay szolgáltatása, amely lehetővé teszi, hogy a látogatók személyre szabott, ingyenesen igényelhető Fender gitárokon léphessenek fel szobájukban, erre a hónapra egyedülálló Pinktober music élménnyé válik a dedikált rózsaszín Fender gitároknak és a rózsaszín bakelit kollekciónak köszönhetően. A következő hetek során a vendégek 5 eurót adományozhatnak ezekre a szolgáltatásokra, melyet a szálloda minden esetben további 5 euróval egészít ki az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Alapítvány támogatására.

A Sessions bisztró is támogatja a Pinktobert

A szálloda étterme, a Sessions vendégei emellett egy igazi Pinktoberre megálmodott desszertkülönlegesség, a Pink Dream Chocolate, a frissítő Fressia koktél, valamint a Pink crush mocktail közül is választhatnak, ha támogatni szeretnék az adománygyűjtést. A Sessionsben és a szálloda halljában található Constant Grind kávézóban egyaránt elérhető dedikált italok árának egy részét az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen alapítványnak ajánlják fel.

Jótékonysági futás Budapest szívében

Az iRUNmore Teammel való együttműködésnek köszönhetően, október 16-án a Hard Rock Hotel Budapest lesz a házigazdája a FUSS MELL-ettünk jótékonysági, közösségi futásnak, amelyre szeretettel várnak minden olyan érdeklődőt, aki sportcipőt húzna egy jóügyért. A résztvevők három különböző – 5 km-es, 10 km-es és 15 km-es – táv közül választhatnak, melyeket profi sportemberek vezetésével teljesíthetnek a főváros utcáiban gyönyörködve. Ezt megelőzően a Roxy Rooftop Lounge-ban egy kerekasztal-beszélgetésre is várják az érdeklődőket, ahol Turóczi Réka, és Sarka Kata válaszolnak majd a B COOL magazin szerkesztőinek mellrákkal, és annak megelőzésével, az önvizsgálat fontosságával kapcsolatos kérdéseire.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.