A Starbucks Coffee Company egy éve színesíti Magyarország kávéházi kultúráját. Első hazai üzletét 2010. június 16-án nyitotta meg a forgalmas WestEnd bevásárló központban. Rajongók ezrei várták türelmetlenül, hogy végre itthon is részesei lehessenek a Starbucks Élménynek. A magyar közönség végre megismerhette a minőségi kávézás, a baráti hangulat és az élményekben gazdag kiszolgálás semmihez nem hasonlítható élményét. A folyamatos teltház és a számtalan pozitív visszajelzéseket követően alig fél év elteltével a második hazai Starbucks kávézó is megnyílt, melynek 2010 decemberétől a Mammut bevásárló központ ad otthont. A Mammut nyitást követő hetekben a Király utcában harmadik, s egyben legnagyobb budapesti Starbucks kávézót is birtokba vehették a vendégek.
Mindhárom kávézó sikere töretlen, s immár egy éve szolgálnak „harmadik helyként” a magyar közönség számára, legyen az munka utáni frissítő kávé vagy baráti beszélgetések apropója. Az elmúlt egy év tehát számtalan örömteli és érkékes pillanatot hozott mind a Starbucks partnerei, mind a kávézó vendégei számára. „Munkánk sikerességét hűséges fogyasztóink igazolják. Az elmúlt egy év sikere pedig gyümölcsöző jövőt ígér számunkra. Vendégeink elégedettsége visz minket előre, így a jövőben is minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy továbbra is széles mosollyal lépjenek be üzleteinkbe és ha lehet, még elégedettebben távozzanak.” – nyilatkozta Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája. „Öröm betérni a Starbucks üzleteibe. A baristák bármikor képesek mosolyt csalni az arcomra, a finomságokkal pedig képtelenség betelni! Még szerethetőbbé teszi őket környezettudatosságuk, mely a mindennapok része a kávézólánc üzleteiben. Alig vártam, hogy hozzánk is megérkezzenek!” – fejtette ki véleményét László Balázs, a Starbucks egyik magyarországi törzsvásárlója.
Az idei év nem csak a magyar kávézók számára különleges, hiszen a Starbucks Coffee Company idén ünnepli negyvenedik évfordulóját, melyet egyben a jól ismert logó újjászületése is kísért.
A Starbucks kávézó 1971-ben indult hódító újtára Seattle-ben, egyetlen apró üzlettel. Mára 50 országban képviseli a minőséget és a méltányos kereskedelmet, melyet egyedülálló kávéházi hangulattal ötvöznek több mint 17.000 üzletben világszerte. A Starbucks italai kizárólag prémium minőségű és 100% Fair Trade Certified presszókávéból készülnek. A Starbucks Partnerei számára a tökéletességet a vendégek kívánságai alapján elkészült csésze kávé szimbolizálja, melyben megízlelhetik a világhírű Starbucks Élmény minden cseppjét. A Partnerek nem csak a kávézó falain belül igyekszenek mindent megtenni a vendégek maximális elégedettségek érdekében, hanem azáltal is, hogy aktívan támogatják a helyi közösségek fejlődését. Az eltelt egy év alatt számos jótékonysági akciót szerveztek: szoros együttműködésben állnak a Derkovits Gyula Általános Iskolával, fennállásuk negyvenedik évfordulóját pedig 40 órás önkéntes munkával ünnepelték meg.