Egy éve nyílt meg a Starbucks első hazai üzlete

A világhírű kávézólánc éppen egy évvel ezelőtt nyitotta meg első hazai üzletének kapuit. Mozgalmas egy év volt ez a Starbucks számára, hiszen népszerűségének köszönhetően nemcsak két további üzlet megnyitásával büszkélkedhet, hanem számtalan elégedett vendéggel is, akik a Starbucks által kínált minőséget választják nap mint nap.

A Starbucks Coffee Company egy éve színesíti Magyarország kávéházi kultúráját. Első hazai üzletét 2010. június 16-án nyitotta meg a forgalmas WestEnd bevásárló központban. Rajongók ezrei várták türelmetlenül, hogy végre itthon is részesei lehessenek a Starbucks Élménynek. A magyar közönség végre megismerhette a minőségi kávézás, a baráti hangulat és az élményekben gazdag kiszolgálás semmihez nem hasonlítható élményét. A folyamatos teltház és a számtalan pozitív visszajelzéseket követően alig fél év elteltével a második hazai Starbucks kávézó is megnyílt, melynek 2010 decemberétől a Mammut bevásárló központ ad otthont. A Mammut nyitást követő hetekben a Király utcában harmadik, s egyben legnagyobb budapesti Starbucks kávézót is birtokba vehették a vendégek.

Mindhárom kávézó sikere töretlen, s immár egy éve szolgálnak „harmadik helyként” a magyar közönség számára, legyen az munka utáni frissítő kávé vagy baráti beszélgetések apropója. Az elmúlt egy év tehát számtalan örömteli és érkékes pillanatot hozott mind a Starbucks partnerei, mind a kávézó vendégei számára. „Munkánk sikerességét hűséges fogyasztóink igazolják. Az elmúlt egy év sikere pedig gyümölcsöző jövőt ígér számunkra. Vendégeink elégedettsége visz minket előre, így a jövőben is minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy továbbra is széles mosollyal lépjenek be üzleteinkbe és ha lehet, még elégedettebben távozzanak.” – nyilatkozta Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája. „Öröm betérni a Starbucks üzleteibe. A baristák bármikor képesek mosolyt csalni az arcomra, a finomságokkal pedig képtelenség betelni! Még szerethetőbbé teszi őket környezettudatosságuk, mely a mindennapok része a kávézólánc üzleteiben. Alig vártam, hogy hozzánk is megérkezzenek!” – fejtette ki véleményét László Balázs, a Starbucks egyik magyarországi törzsvásárlója.

Az idei év nem csak a magyar kávézók számára különleges, hiszen a Starbucks Coffee Company idén ünnepli negyvenedik évfordulóját, melyet egyben a jól ismert logó újjászületése is kísért.

A Starbucks kávézó 1971-ben indult hódító újtára Seattle-ben, egyetlen apró üzlettel. Mára 50 országban képviseli a minőséget és a méltányos kereskedelmet, melyet egyedülálló kávéházi hangulattal ötvöznek több mint 17.000 üzletben világszerte. A Starbucks italai kizárólag prémium minőségű és 100% Fair Trade Certified presszókávéból készülnek. A Starbucks Partnerei számára a tökéletességet a vendégek kívánságai alapján elkészült csésze kávé szimbolizálja, melyben megízlelhetik a világhírű Starbucks Élmény minden cseppjét. A Partnerek nem csak a kávézó falain belül igyekszenek mindent megtenni a vendégek maximális elégedettségek érdekében, hanem azáltal is, hogy aktívan támogatják a helyi közösségek fejlődését. Az eltelt egy év alatt számos jótékonysági akciót szerveztek: szoros együttműködésben állnak a Derkovits Gyula Általános Iskolával, fennállásuk negyvenedik évfordulóját pedig 40 órás önkéntes munkával ünnepelték meg.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.