Egy éve nyílt meg a Starbucks első hazai üzlete

A világhírű kávézólánc éppen egy évvel ezelőtt nyitotta meg első hazai üzletének kapuit. Mozgalmas egy év volt ez a Starbucks számára, hiszen népszerűségének köszönhetően nemcsak két további üzlet megnyitásával büszkélkedhet, hanem számtalan elégedett vendéggel is, akik a Starbucks által kínált minőséget választják nap mint nap.

A Starbucks Coffee Company egy éve színesíti Magyarország kávéházi kultúráját. Első hazai üzletét 2010. június 16-án nyitotta meg a forgalmas WestEnd bevásárló központban. Rajongók ezrei várták türelmetlenül, hogy végre itthon is részesei lehessenek a Starbucks Élménynek. A magyar közönség végre megismerhette a minőségi kávézás, a baráti hangulat és az élményekben gazdag kiszolgálás semmihez nem hasonlítható élményét. A folyamatos teltház és a számtalan pozitív visszajelzéseket követően alig fél év elteltével a második hazai Starbucks kávézó is megnyílt, melynek 2010 decemberétől a Mammut bevásárló központ ad otthont. A Mammut nyitást követő hetekben a Király utcában harmadik, s egyben legnagyobb budapesti Starbucks kávézót is birtokba vehették a vendégek.

Mindhárom kávézó sikere töretlen, s immár egy éve szolgálnak „harmadik helyként” a magyar közönség számára, legyen az munka utáni frissítő kávé vagy baráti beszélgetések apropója. Az elmúlt egy év tehát számtalan örömteli és érkékes pillanatot hozott mind a Starbucks partnerei, mind a kávézó vendégei számára. „Munkánk sikerességét hűséges fogyasztóink igazolják. Az elmúlt egy év sikere pedig gyümölcsöző jövőt ígér számunkra. Vendégeink elégedettsége visz minket előre, így a jövőben is minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy továbbra is széles mosollyal lépjenek be üzleteinkbe és ha lehet, még elégedettebben távozzanak.” – nyilatkozta Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája. „Öröm betérni a Starbucks üzleteibe. A baristák bármikor képesek mosolyt csalni az arcomra, a finomságokkal pedig képtelenség betelni! Még szerethetőbbé teszi őket környezettudatosságuk, mely a mindennapok része a kávézólánc üzleteiben. Alig vártam, hogy hozzánk is megérkezzenek!” – fejtette ki véleményét László Balázs, a Starbucks egyik magyarországi törzsvásárlója.

Az idei év nem csak a magyar kávézók számára különleges, hiszen a Starbucks Coffee Company idén ünnepli negyvenedik évfordulóját, melyet egyben a jól ismert logó újjászületése is kísért.

A Starbucks kávézó 1971-ben indult hódító újtára Seattle-ben, egyetlen apró üzlettel. Mára 50 országban képviseli a minőséget és a méltányos kereskedelmet, melyet egyedülálló kávéházi hangulattal ötvöznek több mint 17.000 üzletben világszerte. A Starbucks italai kizárólag prémium minőségű és 100% Fair Trade Certified presszókávéból készülnek. A Starbucks Partnerei számára a tökéletességet a vendégek kívánságai alapján elkészült csésze kávé szimbolizálja, melyben megízlelhetik a világhírű Starbucks Élmény minden cseppjét. A Partnerek nem csak a kávézó falain belül igyekszenek mindent megtenni a vendégek maximális elégedettségek érdekében, hanem azáltal is, hogy aktívan támogatják a helyi közösségek fejlődését. Az eltelt egy év alatt számos jótékonysági akciót szerveztek: szoros együttműködésben állnak a Derkovits Gyula Általános Iskolával, fennállásuk negyvenedik évfordulóját pedig 40 órás önkéntes munkával ünnepelték meg.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.