Minden évben igyekeznek megújítani a mozgalmat a szervezők, így az idei évben is számos újdonsággal találkozhatnak a reklámzabálók, mondta el Borsos Sándor, az EGZO Kft. ügyvezetője, a Reklámzabálók Éjszakája magyarországi jogtulajdonosa. Bemutatják a világ reklámtermésének legjavát, lesz magyar retró összeállítás, válogatás vírusfilmekből. A rendezvény egyik fő szponzora a Budapest Bank „kölcsönadta” reklámarcát, így az idei programok között az Emese hasonmásverseny is megtalálható. A megújult honlapon reklámfilmeket is nézhetnek, értékelhetnek a felhasználók. Továbbá online kutatást készítenek róla, hogy kik Magyarországon a reklámzabálók.
A Reklámzabálók Éjszakájához két verseny is kapcsolódik. Az idén első alkalommal hirdették meg az Ifjú Penge Pályázatot, hogy a 18-25 éves fiatalok megmutathassák a közönségnek, szerintük milyen az igényes reklám, mondta el a zsűri elnöke, Sas István. A beérkező alkotásokat neves közéleti személyekből álló zsűri pontozza. Idén is folytatódik a „Pengezabálók” szavazás amelyet a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) közösen hirdettek meg, 4 kategóriában (film, sajtó, plakát, rádió).
A Reklámzabálók tulajdonképpen két rendezvény, tette hozzá Radácsi Pál, a Multeam Rendezvényügynökség stratégiai igazgatója. A Reklámzabálók Délutánja programjai 14-től 18 óráig tartanak, a Reklámzabálók Éjszakáján pedig 19 órától hajnali négyig habzsolhatnak a résztvevők. Mindkét eseményre körülbelül 3000 érdeklődőre számítanak a szervezők.