A tavalyi évben második alkalommal megvalósított Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány Budapestnek 50 ezer plusz vendégéjszakát hozott. A BWI szervezőbizottsága a megújuló kampány eredményeként 60 ezer vendégéjszakát kíván elérni.
Az idei kampányban többminden is megváltozik a tavalyihoz képest. A 2008/2009-es kampányban a megszokott BWI rövidítés ezentúl a Budapest Winter Invitation elnevezést takarja. A BWI akció azonosíthatósága érdekében elnevezésének rövidítése nem, teljes neve viszont megváltozott. Az új névhez új, rövidebb domain név tartozik, idén a www.budapestwinter.com címen érhető el a kampány honlapja. Az új Budapest Winter Invitation kampányhoz a „Take your time: have an extra day on us! (Ráérsz: adunk még egy napot!)” szlogen társul. Az akció központi üzenete a korábban alkalmazott, Budapest „megszállására” bíztató, történelmi humort használó szlogen helyett, a nyugodt élményszerzés érzését közvetíti. A 2008/2009-es kampány 2008. november 1-től 2009. március 31-ig fog tartani. A korábbi BWI akciók központi eleme az volt, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a résztvevő budapesti szállodákban. Új tartalmi elemként a szolgáltatók a következő kampányidőszakban nemcsak az eddig megszokott 3=4 alapkedvezménnyel várhatják vendégeiket, hanem 2=3 éjszakás szálláskedvezményt is nyújthatnak. A kampány szintén új, és egyben sikerességének kulcseleme a honlapba integrált „real time” (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és mérhetőségét.
A harmadik BWI kampányhoz több, mint 80 szolgáltató csatlakozott. Az akcióban részt vevő vendégek idén is kapnak BWI kártyát, ami lehetővé teszi számukra, hogy a partnerszolgáltatók által nyújtott további kedvezményeket vegyenek igénybe. A kampány legfőbb célpiacai – a vendégforgalmi adatok és az előző kampányok eredményeire alapozva – Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia, Szlovákia.
Az idei kampányban többminden is megváltozik a tavalyihoz képest. A 2008/2009-es kampányban a megszokott BWI rövidítés ezentúl a Budapest Winter Invitation elnevezést takarja. A BWI akció azonosíthatósága érdekében elnevezésének rövidítése nem, teljes neve viszont megváltozott. Az új névhez új, rövidebb domain név tartozik, idén a www.budapestwinter.com címen érhető el a kampány honlapja. Az új Budapest Winter Invitation kampányhoz a „Take your time: have an extra day on us! (Ráérsz: adunk még egy napot!)” szlogen társul. Az akció központi üzenete a korábban alkalmazott, Budapest „megszállására” bíztató, történelmi humort használó szlogen helyett, a nyugodt élményszerzés érzését közvetíti. A 2008/2009-es kampány 2008. november 1-től 2009. március 31-ig fog tartani. A korábbi BWI akciók központi eleme az volt, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a résztvevő budapesti szállodákban. Új tartalmi elemként a szolgáltatók a következő kampányidőszakban nemcsak az eddig megszokott 3=4 alapkedvezménnyel várhatják vendégeiket, hanem 2=3 éjszakás szálláskedvezményt is nyújthatnak. A kampány szintén új, és egyben sikerességének kulcseleme a honlapba integrált „real time” (valós idejű) foglalási rendszer, mely egyszerre növeli az akció hatékonyságát és mérhetőségét.
A harmadik BWI kampányhoz több, mint 80 szolgáltató csatlakozott. Az akcióban részt vevő vendégek idén is kapnak BWI kártyát, ami lehetővé teszi számukra, hogy a partnerszolgáltatók által nyújtott további kedvezményeket vegyenek igénybe. A kampány legfőbb célpiacai – a vendégforgalmi adatok és az előző kampányok eredményeire alapozva – Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia, Szlovákia.