Nagyszabású kampánnyal népszerűsíti Budapestet és környékét mint nyári, belföldi úticélt a Magyar Turizmus Zrt., június közepétől egészen augusztus végéig. Az akció „Élményekkel egészségesen!” címmel került meghirdetésre, ezzel is ráirányítva a figyelmet a régió színes, változatos nyári programkínálatára, amelynek fókuszában az egészségturizmus: a gyógyulás és a wellness kínálat áll.
A kampány részeként a Társaság különféle marketingeszközökkel invitálja a hazai utazóközönséget a Budapest-Közép-Dunavidék Turisztikai Régió felfedezésére, amely a magyar lakosság utazási szokásait vizsgáló felmérés szerint a második legkedveltebb úti cél az utazások számát tekintve, az 1-3 éjszakás úticélok között pedig stabilan a legnépszerűbb a régiók között. A kampány célja, hogy a belföldi vendégek megismerkedjenek Budapest és környéke másik arcával is, azaz értékelésükben a régió olyan potenciális nyári úticélként jelenjen meg, amely kiválóan alkalmas a gondtalan pihenésre, rekreációra, feltöltődésre.
Az akció keretében mintegy 6 fővárosi strand- és 5 gyógyfürdő, valamint a régió teljes területéről 5 élményfürdő és két gyógyszálló csábít különleges nyári ajánlataival, kedvezményes belépőjegyeivel Budapestre és környékére. A vakációzni érkező belföldi vendégeket 14 budapesti és 22 vidéki szálláshely-szolgáltató várja csomagajánlataival.
A kedvezményes üdülési ajánlatok mellett, valóságos programkavalkádot ígér az idei nyár azoknak, akik a Budapest-Közép-Dunavidék Régiót választják: a fővárosba látogatóknak a Budapesti Nyári Fesztivál, a Sziget Fesztivál, Vajdahunyadvári Zenei Fesztivál, a Zenés Állatkerti Esték, a Sambosi-Törley Jazz Fesztivál és a Zsidó Nyári Fesztivál, vidéken a Zsámbéki Színházi Esték, a Váci Nyár és a Világi Világi Vigalom programsorozat, a Szentendrei Teátrum és Nyár, a Bánki Nyár koncertjei, a gödöllői Barokk Hét, a Summerfest Nemzetközi Folklórfesztivál, valamint a Visegrádi Palotajátékok gondoskodnak a felhőtlen nyáresti kikapcsolódásról.
A régió turisztikai kínálatára és a kedvezményes üdülési ajánlatokra az MT Zrt., 2011. évi belföldi stratégiai kommunikációjának részeként, nagyszabású kültéri, nyomtatott és online megjelenések keretében hívja fel az utazóközönség figyelmét. A nyári akcióhoz kapcsolódva a Magyar Turizmus Zrt. „Élmény itthon!” címmel újraindított belföldi programajánló magazinjában, a Port.hu nyereményjátékában és a Sanoma Zrt. online médiaportfóliójában várható médiajelenlét, ezenfelül járműreklámokon, óriásplakátokon és CityLight posztereken keresztül is értesülhet a közönség az „Élményekkel egészségesen!” akcióról. Mindemellett kedvet csinál a nyári fővárosi látogatáshoz a 200.000 példányszámban megjelenő, ingyenes Hungary Funzine Magazin is, amely az ország számos pontján – pl. Tourinform irodákban, szálláshelyeken, éttermekben, kulturális központokban – kerül terjesztésre, és mintegy 30 különböző rendezvényre hívogatja a Budapest-Közép-Dunavidék Régióba érkező, testi-lelki felüdülésre és kulturális élményekre szomjazó nyári vendéget.
Az akciós egészségturisztikai (csomag-)ajánlatok és szálláslehetőségek, valamint a régió nyári szabadidős programlehetőségei egyaránt megtalálhatók a régió honlapjának (www.budapest-regio.hu) nyári microsite-ján (http://www.budapest-regio.hu/elmenyekkel-egeszsegesen). Ugyanerről a felületről letölthetők az aktuális régiós kiadványok, többek között a BKD-RMI tavasszal megjelent gyógy-wellness kalauza, amely szintén az „Élményekkel egészségesen” címet kapta - közölte lapunkkal az MT Zrt. BKD-RMI.