Az Art Directors Club Hungary (ADCH) idén második alkalommal hirdette meg a 28 év alatti magyar kreatívoknak szóló Feltörekvő Fiatalok versenyét. A tíz kategóriában 28 nevezés érkezett, ezek közül a zsűri egy fődíjast választott ki: Horváth Andreát a Leo Burnettől, akit a Djuice Join kampányának online megvalósításával érdemelte ki a helyezést.
A díjnyertes Feltörekvő Fiatal alkotó munkája automatikus nevezést nyer az ADC*Europe Young European Creative Competition elnevezésű nemzetközi megmérettetésre. Emellett díja egy jutalomút Barcelonába, a verseny helyszínére.
A zsűri tagja volt Juhász Éva (DDB), Horváth Lajos (Cluso), Máté Gábor (fényképész), Tóth Krisztián (Carnation) és Haszon Sándor (Laboratory Ideas).
Tavaly egyébként szintén a Leo Burnettnél dolgozó fiatal kreatív, Horváth Gergely nyerte meg magyarországi versenyt, és ugyanúgy egy Djuice-nak készült kampánnyal mutatkozhatott be Barcelonában.
Ugyancsak az ADCH-hoz kapcsolódó hír, hogy a szervezet elnöke, Halász Gyula (a HD Group kreatívigazgatója) és elnöke-helyettese, Tordai Péter (a DDB kreatívigazgatója) részt vesz a 19. Best of European Design and Advertising Awards 2010 fesztivál zsűrijében. Halász Gyula a webes és alternatív médiahasználat, Tordai Péter pedig a film kategóriában értékeli a pályaműveket. A nemzetközi fesztiválon az ADCH 2009 díjazott alkotásai közül 20 munka fog versenyezni.
A versenynek az ADC*E rendezvény biztosít helyszínt.