Az AXN általános szórakoztató, akció- és kalandcsatorna a Pizzagolyó éttermekkel együttműködve erősíti a Hannibal című, új saját gyártású sorozatának kommunikációját. A tévécsatorna felkérésére az országos franchise hálózatban működő étteremlánc különleges, korlátozott ideig elérhető Hannibál menüt állított össze vendégei és a sorozat leendő rajongói számára.
Az AXN arculati elemekkel átmárkázott Pizzagolyó weboldala is a sorozat, és az új menü promóciójának szolgálatában áll. A jellegzetes olasz ételt a Hannibal motívumaival és AXN logóval is ellátott pizzadobozban kapják kézhez a vendégek. Ezen kívül, az étterem számos további promóciós eszközzel – többek között szórólapokkal, hírlevelekkel és közösségi média felületein is – segíti felhívni a figyelmet az elsőre bizarrnak hangzó exkluzív menüre és a kannibál hajlamait a sorozatban elegánsan gyakorló, Dr. Hannibal Lecter történetére.
Az új Hannibal menü folyamatosan rendelhető a tévécsatorna és az étteremlánc több mint 4 hónapig tartó együttműködése alatt, egészen a sorozat első évadjának fináléjáig. A Pizzagolyó az ország több nagyvárosában franchise rendszerben kínálja töltött pizzaspecialitását, amelynek eredeti neve farcita. Ilyen töltött pizza és különleges feltétek alkotják majd az új Hannibal menüt is.
A Hannibal a Sony Pictures Television Networks televíziós hálózatához tartozó AXN csatorna saját gyártású sorozata, amely a világ 5 kontinensének 80 országában, 18 nyelven kerül majd vetítésre.
Forrás: Marketing&Média