Még idén nonstop járatot indít a Jet Airways a Torontó–Brüsszel–Delhi útvonalon is. A jövőben a tervek szerint a légitársaság napi tíz járatot közlekedtet indiai nagyvárosok, valamint az USA és Kanada metropolisai között, brüsszeli átszállással. Már csak a kormányzati engedélyezésre várnak az új járatok Bangalore-ból, Ahmedabadból és Chennaiból (régi nevén Madrasz) Los Angelesbe, Chicagóba és New Yorkba (JFK), a brüsszeli hubon keresztül. A Jet Airways új európai gyűjtő-elosztó pontja, illetve a Brussels Airlinesszal való együttműködése révén javítani kívánja az India, Európa, Észak-Amerika és Afrika közötti átszállási kapcsolatokat.
A Jet Airways és a Brussels Airlines együttműködési nyilatkozatot írt alá a közelmúltban járatok közös járatszám alatti üzemeltetéséről, a törzsutasprogramok összehangolásáról és az átszálló utasok végső úti célig történő becsekkolásáról. Ennek értelmében Brussels Airlines- járatszámot is kap a Jet Airways Brüsszel–Mumbai, Brüszszel– Delhi és Brüsszel–Torontó járata. A Jet Airways járatszáma ugyanakkor – a hatósági jóváhagyást követően – elsőként rákerülhet a Brussels Airlines Brüszszel– Stockholm, –Oslo, –Birmingham, –Genf és –Madrid járatára, később pedig a Brussels Airlines 25, Brüsszelből induló útvonalára is. A nagyszabású terjeszkedési tervek megalapozására a Jet Airways több széles törzsű repülőgépre is megrendelést adott. Az első 20 utasszállító közül a legelső B777-300ER és Airbus A330-200 típusú repülőgépeket már át is vették a légitársaság képviselői Brüsszelben.
Mint emlékezetes, az indiai légi közlekedés legnagyobb értékű vállalatfelvásárlása fűződik a Jet Airways nevéhez. A cég vezetése ugyanis tavaly januárban ajánlatot tett a konkurens Air Sahara részvényeinek megvásárlására. 2007 áprilisáig kellett várni, míg az indiai versenyhivatal jóváhagyta az üzletet. A két légitársaság mostanáig önállóan működött, az 500 millió dolláros készpénzes felvásárlási ajánlat értelmében azonban hamarosan megtörténik az összeolvadás. Elemzők túl magasnak találták a vételárat, a Jet Airways vezére, Naresh Goyal azonban igyekszik minden lehetőséget megragadni, hogy növelje piaci részesedését mind az indiai belföldi piacon, mind a nemzetközi járatok terén. A felvásárlás révén a Jet Airways flottája 50 százalékkal, a rendelkezésére álló ülésszám 33 százalékkal nő. Ami a legfontosabb, az indiai belföldi piacon 50 százalék fölé emelkedik a légitársaság részesedése, miközben a legfőbb versenytárs – a jövőre az Air Indiával összeolvadó – Indian Airlines csupán a piac harmadát birtokolja.