A légitársaság jelenleg két észak-atlanti célállomásra repül, New Yorkba és Torontóba. A kerozinár drágulása miatt ma egy B767-essel repült Budapest - New York - Budapest légiút üzemeltetési költsége utanként 7 millió forinttal (49 ezer amerikai dollárral) kerül többe, mint egy évvel korábban. Az utolsó járat a torontói útvonalon szeptember 21-én, míg a New York-in október 25-én száll fel Budapestről. A légitársaság utasai továbbra is utazhatnak Malév jeggyel és Malév kóddal az Egyesült Államokba a oneworld-tag American Airlines által üzemetetett járatokkal. A Malév szövetségi és code-share partnere közös járatként Brüsszelt, Párizst, Frankfurtot és Zürichet köti össze New York-kal és Chicagóval.
Ezzel egy időben a légitársaság erőforrásait európai hálózatára összpontosítja majd. A Malév átalakítja flottáját. Európai hálózatát egyrészt a középtávú B737 NG flottájával, valamint az idei téli menetrendben forgalomba álló költséghatékony és környezetkímélő regionális célpontokra repülő Q400-as turboprop repülőgépekkel fogja lefedni, amelyek a CRJ és a 2009 decemberétől fokozatosan kivonásra kerülő Fokker 70-es gépeket fogják kiváltani. A jövőben a növekvő kelet-európai piacokra kíván koncentrálni a Malév.