Film kategóriában a The Entrance című spot nyert Arany Oroszlánt, továbbá az interaktív filmek között Bronz Oroszlánnal jutalmazták. A spot sikerességét bizonyítja, hogy rendezői kategóriában szintén Arany Oroszlán díjas lett, s a kisfilmben felhasznált zene is Ezüst Oroszlánt ért. A Date című spot pedig Bronz Oroszlán díjat kapott, szintén film kategóriában. Mindkét alkotást a Wieden+Kennedy reklámügynökség készítette.
A StarPlayer nevű játék, a cyber kategória egyetlen Arany Oroszlán nyertese. Ez az innovatív játék áprilisban indult, és lehetővé teszi, hogy a futballrajongók nézzék az UEFA Bajnokok Ligáját, s ezzel egy időben iPhone-on vagy iPad-en a meccsel kapcsolatos játékon játszhassanak. Az egyedülálló megoldás az AKQA digitális ügynökség munkája.
A Heineken legújabb csomagolása is díjazott lett, a sötétben világító UV reagens festékkel borított üveg és alumíniumcsomagolás Ezüst Oroszlánt kapott Cannes-ban. A csomagolás a DBOD és Iris kreatív ügynökségek együttműködésének köszönhetően készült el.
A díjesőből a magyarországi Heineken is részesült:a Soproni márka Tökéletes csapolás kampánya, amelyet az Initiative Media készített, Ezüst Oroszlánt kapott. (forrás: Marketinginfo)