Míg a hangsúly természetesen a marketingen van, a játék jó eszköze lehet annak is, hogy felfrissítse az ágazatot, írja a Wall Street Journal. A „My Marriott Hotel” nevet viselő játékban a játékosnak, aki a szállodaigazgató, a raktárkészlettől a szállodai étterem nyitva tartásáig mindenre figyelnie kell.
A játék megmutatja, mennyire érdekes ez a szakma, nyilatkozta a David Rodriguez, a Marriott globális emberi erőforrások ügyvezető elnökhelyettese. A szállodalánc egyénként még az idei évben közel 50 000 szállodai posztra kell, hogy új munkaerőt találjon, többeket az olyan feltörekvő piacokról, mint India és Kína, ahol a szállodaágazatnak nincsenek régi, erős hagyományai, a toborzásban is segíthet a játék.
A játék a bevezető szakaszban csak egyetlen pályából áll, egy Marriott konyhából. Ezt kell vezetnie a játékosnak, alapanyagokat kell vásárolnia az ételekhez, kiválaszthatja, hogy ezek milyen minőségűek és árúak legyenek. A „menedzsernek” alkalmazottakat is fel kell vennie, akiket sok különféle szakmai tapasztalattal és fizetési igénnyel rendelkező jelentkezőből kell kiválasztania, és természetesen a konyhába a sütőt és a különböző eszközöket is be kell szereznie. A szintek során a felvett rendeléseket el kell juttatnia a séfhez, és a kiadott ételek minőségét is ellenőriznie kell.
A Marriott hamarosan további pályákkal, a szálloda más egységeivel bővíti a játékot és a tervek szerint 2012-re a mobil változatot is kiadják.