“A Visa betéti kártyák eladáshelyi (POS) használata Európában közel 11%-kal nőtt; a bankkártyával való költéseknek pedig több mint 70%-a betéti kártyákon bonyolódott, amely igazolja, hogy aktívan használjuk a készpénz- és csekkhelyettesítésére szolgáló bankkártyákat a boltokban. A vásárlók a mindennapi pénzkezelés során felismerték, hogy a betéti kártyák biztonságosabb és kényelmesebb alternatívát jelentenek a készpénzzel szemben” – mondta el a budapesti sajtótájékoztatón, Jöerg Metzelaers, a Visa Europe regionális területi vezetője.
Az innováció kulcsfontosságú tényező az európai társaság, a Visa Europe folyamatos sikerében és növekedésében. Az e-kereskedelemre vonatkozó számokban jelentős növekedés mutatkozik: 2008 decemberében a karácsonyi bevásárlások idején 24%-kal több online tranzakciót bonyolítottak le a bankkártyabirtokosok, mint az azt megelőző évben. Az olyan innovatív termékek, mint a Visa egyszer használatos kóddal ellátott bankkártyája (one time code card), a Visa prepaid, a Visa payWave érintés nélküli és a mobil fizetési technológia azon túl, hogy demonstrálják a társaság európai fizetési iparágba történő befektetések iránti elkötelezettségét, kényelmesebb és biztonságosabb fizetési megoldásokat kínálnak a fogyasztók számára.