Mostantól kezdve 2009 február közepéig főműsoridőben napi 4-6 alkalommal hallható az a rádióspot, amely az „UNGARN” szó minden egyes betűjéhez társított kellemes turisztikai témájú asszociáción keresztül hívja fel a figyelmet a hazai szállodák kedvezményes téli ajánlataira. A promóció egyszerre népszerűsíti a Budapest Winter Invitation (BWI-kampány), valamint a vidéki szállodák forgalomélénkítő akcióit.
Az MT Zrt. külképviselete médiapartnereknek az országos lefedettségű, napi 2,8 millió hallgatót elérő zenei rádióadót, a HITRADIO Ö3-t, valamint a leghallgatottabb kereskedelmi adót, a napi 700 ezer hallgatóval büszkélkedhető KRONEHIT-et választotta.
Advent kezdetén a – speciális célcsoportot megszólító – Radio Stephansdom nyereményjáték kíséretében szintén sugározza a hirdetést. A 20 mp-es rádióspot meghallgatható az MT Zrt. ausztriai képviselet honlapján: http://www.ungarn-tourismus.at/warumungarn_ungarnspot.htm. (Magyar Turizmus Zrt, Bécs)