Miért is lenne másképp? Ám ahhoz kicsit sem kell prűdnek lenni, hogy az ember belássa: a légitársaságok „üzenete” nem az erotikáról kell, hogy szóljon, még akkor sem, ha a légiutas- kísérők sok cégnél tényleg szép, fiatal nők. És mégis: az erotika, ha ritkán is, időről időre felbukkan a légitársaságok reklámjaiban – mindig humorral ötvözve a frivol megközelítést. A közelmúltban a Gadling utazási blog összegyűjtötte a 10 legjobb ilyet; a filmek megtekintése szórakozásnak sem utolsó. www.gadling.com/2009/09/28/ten-of-the-sexiestcommercials- in-airline-history/
Az már jóval természetesebb, hogy a légitársaságok falinaptárjait csinos manökenek díszítik, ám mi jóval szerethetőbbnek, „személyesebbnek” tarjuk, amikor az egyenruhájukban egyébként rendkívül decensen kinéző stewardessek díszítik a naptárlapokat (Képünkön Miss Június a Ryanair naptárján).