A rendezvény célja az volt, hogy az irodák képviselői információkat kapjanak arról, miként kell sikeres weboldalt kialakítani és üzemeltetni. Mint ismeretes, a MUISZ és a Magyar Turizmus Zrt. január 24-én írt alá együttműködési megállapodást, amely szerint a tagirodák az idén 15 millió forintig pályázatot nyújthatnak be study tourok megszervezésére és marketinghonlapjaik elkészítésére. A két szervezet 2003 óta folytatja az együttműködésnek ezt a formáját. Drégely Ágnes elmondta, a rendezvényen harminc utazási iroda vett részt. Veres István arra is rávilágított, hogy „minden honlap annyit ér, amennyi hasznot termel”.
A beutaztató irodáknak az év folyamán további fórumokat terveznek a témában. A pályázatok beadásának első határideje március 15-én zárult le. Mivel az összeg elosztása általában négy fordulóban történik, az év során még lesz lehetőségük pályázni azoknak, akik most esetleg lekéstek a lehetőségről.