A McDonald's hazai történetében első alkalommal szervezett dolgozói számára olyan kampányt, melynek keretében a dohányzásról való leszokás mellett mozgásra is ösztönözte alkalmazottait. Az idén május 22-én indult és augusztus végén zárult 100 napos programra bármelyik munkatárs jelentkezhetett.
A kampány Dobd el a cigit részéhez több mint félszázan csatlakoztak az étteremlánc alkalmazottjai közül, így közel 100.000 szál cigarettával kevesebb fogyott a köreikben. A Tekerj be dolgozni kezdeményezésen belül az 5.000 főt foglalkoztató vállalat dolgozóinak 5 százaléka választotta a rendszeres biciklizést az egyéb közlekedési eszközök helyett, ők összesen közel 9.000 alkalommal ültek nyeregbe, míg a legsportosabb címet elnyerő étterem munkatársainak 20 százaléka nyergelt át biciklire.
A biciklis életformát nem csak dolgozói között, hanem társadalmi szinten is népszerűsíti az étteremlánc: a McDonald's BringaMánia program 2010-es indulása óta 12 budapesti és vidéki rendezvénnyel, valamint gyerekeknek és felnőtteknek szóló oktatási programmal támogatja a biztonságos bringázás elterjedését. (Marketinginfo)