Azok a német lányok, akiket elbűvölt az ifjú pár eljegyzése, például tematikus London túrán vehetnek részt a TUI szervezésében. A királyi esküvő köré épülő csomag részeként olyan városnézést kínálnak a brit fővárosban, amely többek között érinti a Garrard ékszerüzletet, ahonnan Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje származik, ami most Kate kezét ékesíti, a Westminster apátságot, ahol a ceremóniát tartják majd, a divatboltot, ahol Kate egykor dolgozott és a Mahiki nevű szórakozóhelyet, ahova gyakorta járt bulizni az ifjú pár.
Az amerikai Franklin Mint manufaktúra, ami gyűjthető figurákat gyárt, 195 dolláros műanyagbabát árul, ami Kate Middletont formázza eljegyzési ruhájában. A cég azt tervezi, hogy mihelyt nyilvánosságra kerül az esküvői ruha dizájnja, egy menyasszony babát is piacra dob majd.
Angliában az Asda, a Wal-Mart tulajdonában lévő áruház a pár képével díszített teáscsészéket kínál. Az Aynsley China, 236 éves porcelánkészítő is a királyi pár mosolygó arcképét festi tányérjaira, bögréire és poháralátéteire.
Az Dartington Crystal üvegkészítő gravírozott pezsgőspoharaitól várja, hogy slágertermékekké váljanak.
A legelképesztőbb a Paddy Power fogadóiroda, ahol az ügyfelek az esküvővel kapcsolatban mindenre fogadhatnak: az esküvői ruha uszályának hosszára, hogy hova lesz a nászút, sőt még a válás dátumára is tehetnek pénzt.
A britek közül sokan inkább elutaznak az esküvő hosszúhétvégéjén, mivel az esküvő napját megkapták munkaszüneti napnak, május 2-a pedig eleve ünnepnap, így a négynapos szünetet sokan máshol töltik. A Thomas Cooknál például az áprilisi foglalások száma 35 százalékkal nőtt az elmúlt négy hétben, a Ryanairnél pedig 65 százalékkal nőttek a foglalások.