Gregory Lording, az FCm vezérigazgatója büszkén kiemelte, hogy az iroda a globális vállalati utaztatási cégek között megtartotta vezető pozícióját abban az évben, amikor a társaság a 10. évfordulóját is ünnepelte.
”A nemzetközi elismerés bizonyítéka az FCm világméretű hálózatában rejlő kivételes szolgáltatásnak, amit a helyi képviseleteken keresztül nyújtanak ügyfeleiknek. A cégen belüli részlegek szorosan együttműködve dolgoznak azért, hogy a partnerek ugyanazt a magasszintű kiszolgálást, szakértelmet és értéket kapják szerte a világon. Regionalizáció és innováció azt jelenti számunkra, hogy segítünk olyan üzleti utaztatási megoldásokat kinálni, ami az adott környezetben kielégiti az ügyfelek speciális igényeit és egyúttal megtakarításokat is eredményez számukra” - tette hozzá Lording.
“Nagyon boldogok és büszkék vagyunk, hogy harmadszor is elnyerte az FCm ezt a nemzetközi elismerést. Éles verseny van a vállalati utaztatók között, ennek ellenére az FCm Hungary képes volt növelni forgalmát és egyúttal hozzá segiteni partnereit üzleti céljaik elérésében” - magyarázták Wolff Roland és Fóner Károly, az Fcm Travel Solutions magyarországi vezetői.