A kizárólag a külföldi kommunikációban használatos új imázs hosszas előkészítő folyamat eredményeként alakult ki, végiggondolva a megcélozni kívánt szegmenst és Magyarország márkajellemzőit. A szakma a közeljövőben meg fogja ismerni az új arculat részleteit.
Az ülés további részében fontos turisztikai termékekről esett szó. A lovasturizmus az egyik olyan termék, amelyet évek óta szeretne a szakma markánsabban megjeleníteni. A lovasturizmus hozzátartozik a hagyományainkhoz, de már a piacgazdaság részeként működik. Leggyengébb pontja az oktatók képzése, valamint – e téren már történtek lépések – a lovardák minősítése. Remény van rá, hogy hamarosan helyére kerül a lovasturizmus szabályozása. A tegnapi ülésen a falusi turizmusról is tárgyalt az OIB a FATOSZ elnökének előterjesztésében. A vidék turizmusát színesítik a gasztronómiai fesztiválok. Az ülésen szó esett a mintegy kétszáz ilyen fesztivál jövőjéről, minőségéről.