Az 1999-ben Antalyában alapított társaság hazai képviseletének igazgatója, Meh met Benli vívmányként említette a Flexi foglalást, valamint a Karya saját utazási magazinját. Vadócz Péter értékesítési igazgató elmondta, a Flexi foglalás lényege, hogy az indulás időpontja, az időtartam, a létszám és a szobatípus első alkalommal díjmentesen módosítható. A társaság új, sávos jutalékrendszert vezet be idén: 0–1,6 millió forintig 10 százalék, 1,6–3,5 millióig 11 százalék, 3,5–8 millióig 12 százalék, 8–25 millióig 13 százalék jutalékot ad, 25 millió fölött pedig egyedi megállapodást köt viszonteladóival. A társaság 2010-re katalógust jelentetett meg Törökország címmel, amely több mint 100 hotelt foglal magában, önálló VIP-katalógust azonban nem adott ki. 2010-ben új szolgáltatással várják a családosokat: elindítják a Karya Kids Club programot, szakképzett ma gyar animátorokkal. A 2010-es katalógus kiemelt fi gyelmet szentel a golf, a spa, a tenisz, a futball és az incentive programoknak. Antalyába április végétől indítják charterláncaikat, heti hármat Budapestről és egyet Debrecenből. A gépeket ezúttal is a török Sky Airlinestól bérlik. A társaság Törökország mellett 10 százalékban Egyiptomot is programozza. Az egyiptomi ajánlatok a megújult honlapon szerepelnek. 40 szállodát kínálnak, amelyek fele 5, a másik fele 3-4 csillagos. Heti két charterláncuk közeledik tavasztól Budapestről Hurghadára, a Travel Service gépein. Megújult honlapjuk, az új keresőmotor egyszerűbb keresést tesz lehetővé. Az utasok tájékozódhatnak a szabad kapacitásokról, de foglalni nem tudnak. A honlap feltünteti az aktuális legolcsóbb ajánlatokat, illetve az ár-érték arány tekintetében legjobb ajánlatokat.
2009-ben hazánkból 10 ezer főt utaztattak, és több mint 500 viszonteladó partnerrel dolgoztak együtt. Értékesítési versenyük első helyezettje az Euro-Travel, második az Amazon Travel, harmadik az Utazás Outlet lett.