Hogyan újult meg a Magyar Turizmus Zrt.? Milyen üzleti célokat tűzött ki a társaság a jövő évre? Melyek a turisztikai marketingtevékenység stratégiai irányai 2012-ben? Melyek a kiemelt tevékenységi területek, turisztikai termékek és marketingeszközök? Hogyan épül fel a belföldi és külföldi lakossági marketingkommunikáció? Miből áll a szakmai értékesítés-ösztönzési tevékenység? Hogyan segíti az MT Zrt. a turisztikai szolgáltatók munkáját?
Mindez kiderül a Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi marketingtervéből, amely a jövő hét folyamán elérhető lesz az oldal Szakmai oldalain belül.
2012. évi marketingterve készítésekor ismét arra törekedett a Magyar Turizmus Zrt., hogy céljai világos láttatása mellett, szakmai partnerei számára nyilvánvalóvá tegye a kapcsolódási pontokat. A marketingterv törzsanyagában külön fejezetek tárgyalják a társaság működési alapelveit, az üzleti célokat, a stratégiai irányokat, a turisztikai termékeket, a megosztott szakmai tevékenységeket és a támogató szakmai tevékenységeket is.
Újdonság, hogy a marketingterv segítségével is áttekinthetőek a különböző kampányok és turisztikai termékek. Külön táblázatokban kerül bemutatásra többek között a belföldi országos és regionális termékkampányok felépítése, illetve a legfontosabb turisztikai termékek jelentősége a különböző küldőpiacokon és a régiókban. A hazai szolgáltatók már most eldönthetik, hogy mikor melyik kampányhoz csatlakoznak.
A marketingterv szerves részét képezi a turisztikai régiókban és a küldőpiacokon folytatott tevékenység részletes leírása is. Az olyan feltörekvő piacoknak mint az Arab-öböl térsége, vagy a déli szomszédos országok, idén már külön fejezeteket szentelt a társaság.
A nemzeti turisztikai marketingterv a részletes helyzetelemzés mellett megtalálható a termékek SWOT-elemzése, a 2012-ben is megrendezendő országos akciók (pl. Torkos Csütörtök) leírása, a vásárok és kiállítások, tanulmányutak, szakmai rendezvények, nyomtatott kiadványok, a MICE tevékenységek listája, valamint az éves társasági kommunikációs terv is.
Hogyan újult meg a Magyar Turizmus Zrt.?
Jövő héttől elérhető lesz a Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi marketingterve. A marketingterv segítségével ezentúl áttekinthetőek lesznek a különböző kampányok és turisztikai termékek is.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.