Ismét nagyot főztek a hősök

A HotelHero és az MSZÉSZ CSR szekció második országos és immmár a határon is átívelő megmozdulásának eredményeként 1600 adag étel készült rászoruló családoknak

A szállodák és éttermek legutóbbi összefogásának eredményeképpen 2022. február 27-én vasárnap, összesen 1600 rászoruló jutott egy-egy tányér meleg ételhez. Országszerte, valamint egy pozsonyi szállodai helyszínen, összesen 16 konyhában közel 50 séf és szakács vett részt az akcióban. A pozsonyi hotellel kiegészülve a jótékonysági főzés így már nemzetközi szintre lépett.

A vidéki helyszíneken a Mirbest Cégcsoport Kft. szponzorálta az alapanyagokat és a csomagolóanyagot. Az elkészült és kiadagolt ételeket vidéken és a határon túl a Magyar és a Szlovák Vöröskereszt munkatársai és önkéntesei juttatták el a azokhoz az intézményekhez és családokhoz, akiknek erre a leginkább szükségük van.



A HotelHero mostani akciójának keretében a séfek Bácskai rizseshúst készítettek csemege uborkával, a pozsonyi helyszínen pedig a szlovák hagyományokhoz közelebb álló babgulyás került az OZ Vagus hajléktalanszálló lakóinak asztalára.

A budapesti helyszíneken a korábbi alkalmakhoz hasonlóan a Heti Betevő csapata szponzorálta az alapanyagokat és a kész ételt az ő önkénteseik szállították az általuk támogatott szervezetekhez.

A HotelHero nevében Zsiros-Varga Kitti köszönetét fejezte ki a résztvevő kollégáknak:

Budapesten a Courtyard by Marriott Budapest City Center, a Danubius Hotel Hélia és a HILTON Budapest séfjeinek és vezetőségének. Vidéken a Duna Wellness Hotel- Baja, Ambient Hotel & Aroma Spa-Sikonda, Corso Hotel-Pécs, Park Inn by Radisson Zalakaros Hotel & Spa-Zalakaros, Novotel Szeged, Hotel Sopron, Hotel Fiume-Békéscsaba, Novotel Székesfehérvár, Colosseum Hotel Mórahalom, Hotel Európa Fit****superior -Hévíz, Residence Hotel Balaton-Siófok, Hotel Caramell-Bükfürdő és a Hotel Jogar-Balatonföldvár munkatársainak. Külön köszönet a CPI cégcsoporthoz nemrégiben csatlakozó pozsonyi Clarion Congress Hotel Bratislava munkatársainak, akik első határon túli szállodaként csatlakoztak a kezdeményezéshez.



Több vidéki helyszínen is regionális összefogás alakult ki. A Novotel Székesfehérvár szállodában a Magyar Vöröskereszt alelnöke, Dr. Fábián Károly a közös főzés utáni sajtótájékoztatón hangsúlyozta, milyen fontos az összefogás és, hogy milyen nagy szükség van ezekre az akciókra. A Magyar Vöröskereszt számára is különleges lehetőség volt újra részt venni a HotelHero akciójában, hiszen a kezdeményezés révén azok a megyei szervezeteik is bekapcsolódhatnak a szociális segítségnyújtásba, ahol nincs intézményi ellátás vagy rendszeres, napi szintű szociális étkeztetés. Alaptevékenységük részeként minden megyében tartós élelmiszercsomaggal segítik a lakosságot, de az akciónak köszönhetően az ország számos pontján meleg ételt tudtak eljuttatni a nélkülözőknek. A határon átívelő segítségnyújtásban a Szlovák Vöröskereszt is aktív szerepet vállalt, hogy még több olyan ember lakhasson jól, akiknek ez ritkán adatik meg.

“Büszkék vagyunk arra, hogy egyre többen csatlakoznak akcióinkhoz és már határon túlon is részt vettek a második közös főzéses megmozdulásunkban. Ezúton is köszönjük a Mirbest Cégcsoport Kft -nek a támogatást és partnereinknek a Heti Betevőnek, a Magyar és a Szlovák Vöröskereszt munkatársainak, hogy a megfelelő helyekre segítettek eljuttatni a vasárnapi ebédet!”- mondták a HotelHero főszervezői: Zsiros-Varga Kitti, Anek Dóra és Dudás Ildikó.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.