Az alkusz 20 ezer téli utasbiztosítási adatot dolgozott fel. A legtöbb kiutazó az orvosi és mentési költségeket tekinti a legfontosabb szempontnak. Ezeknek az ügyfeleknek az aránya ma már meghaladja a 70 százalékot. A sífelszerelések biztosítása is népszerű fedezet, ezt az ügyfelek több mint 50 százaléka választja, viszont az alkusz szerint méltánytalanul háttérbe szorul az autó assistance szolgáltatás, amelyet a biztosítást kötők 20 százaléka választott csak. Miután a szerződők jelentős többsége autóval utazik a kiválasztott sípályához, megmagyarázhatatlan ez utóbbi arány, hiszen az tartalmazza - például lábtörés esetén - a kocsi hazahozatalának a költségét is - közölte az alkusz. A síelők élnek az internetes portál által biztosított összevetés lehetőségével és igyekszenek ár/érték arányban a nekik legmegfelelőbb utasbiztosítási terméket választani a kínálatból. Általános tapasztalat, hogy a síelők hajlandóak kicsivel többet fizetni a biztosításért, ha cserébe nagyobb biztonságot kapnak. Sőt, a biztosítas.hu felmérése szerint az olcsó, de kis fedezetű termékeket szinte senki sem választja már a síeléshez. A biztosítást kötők 55,9 százaléka választotta a legdrágább és legnagyobb kockázatot átvállaló Top termékeket, 31,5 százalékuk a közepes, míg 12,6 százalékuk az olcsó terméket vásárolta. Az alkusz által eladott utasbiztosítások adataiból az is kiderült, hogy idén, a tavalyi évhez hasonlóan, a síelők 98 százaléka európai úti célt választott, és szinte mindegyikük autóval közelítette meg a síterepet. Az együtt kiutazók átlagos száma 2,2 fő volt és a legtöbben, mintegy 90 százalékuk bankkártyával fizettek az utasbiztosításukért. (MTI)
Jelentősen nőtt az utasbiztosítást kötők aránya az idei síszezonban
A mostani síszezonban negyedével többen kötöttek biztosítást, mint egy évvel korábban, és a biztosítottak több mint fele a legjobb szolgáltatású "Top" termékeket kereste - közölte a biztositas.hu internetes biztosítási alkusz az MTI-vel.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.