Kifehéredik a Coca-Cola

Novembertől a vörös fehérre vált - legalábbis az Egyesült Államokban. A Coca-Cola és a WWF egy kampány erejéig társult, amelynek célja, hogy hozzájáruljanak a jegesmedvék élőhelye, az északi sarkvidék védelméhez - adta hírül a Marketinginfo.

A WWF természetvédelmi erőfeszítéseit a Coca-Cola 3 millió dollárral támogatja, és arra szólítja amerikai rajongó táborát, hogy támogassák ők is adományokkal a "Sarkvidéki Otthon" nevű projektet. A jegesmedve a Coca-Cola 1922 óta ismert ikonikus figurája, így nem volt kérdés a menedzsment részéről, hogy a legfontosabb márkanevet, a Coca-Cola nevét adják a kampányhoz - fogalmaz a cég közleménye.

A jegesmedvék élőhelyét a klímaváltozás veszélyezteti. A WWF a természetvédelmi munkája keretében a helyi lakosokkal szövetkezik, akik egy-egy olyan sarkvidéki területet felügyelnek majd, ahol viszonylag sokáig megmarad a jég. Ez a várhatóan 500.000 négyzetmérföldnyi terület otthona lehet a jegesmedvéknek, miközben a helyiek kulturális és gazdasági szükségletei is kielégíthetők.

Coca-Cola doboz fehérbenAz ünnepek idején 1,4 milliárd fehér aludobozos kóla kerül forgalomba az Egyesült Államokban, amely a sarkvidéki természet védelmének ügyére hívja fel a figyelmet. Színváltásra még soha nem került sor kampány célokból, most azonban a Coca Cola, a Cola Light és Zero, a Sprite és a Nestea üvegeire is fehér kupak kerül majd.

A Coca-Cola indulásképpen 2 millió dollárt adományoz a WWF-nek. A termék vonalkódjának beküldésével 1 dollárral járulhat hozzá minden vásárló a projekthez. Az így összegyűjtött összeget 2012. március 15-én a Coca-Cola 1 millió dollárra kiegészíti.

Az aludobozokon egy fehérben úszó tájkép lesz látható, amelyre vörössel kerül rá a Coca-Cola felirat. A képen látható lesz egy jegesmedve és két bocsa, amint a sarkvidéki tájon vonulnak. A dobozokat 2012 februárjáig lehet majd az amerikai üzletek polcán megtalálni.

A kampány érdekében a Coca-Cola és a WWF társult MacGillivray Freeman Films nevű stúdióval, amely a Warner Bros és az IMAX filmóriásokkal dolgozik együtt. A közös munka keretében készül a To the Arctic 3D (A sarkvidék felé) c. film, amely 2012-ben kerül a nagyközönség elé, és a jegesmedvék életét mutatja majd be. Addig pedig a Coca-Cola szpotok és online tartalmak adnak ízelítőt belőle. (forrás: Marketinginfo)


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.